حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

فعالیت ۱۷ هزار مسجد اهل سنت در ایران/اگر جوان ما اعتراض دارد به اجانب هیچ ربطی ندارد

  • کد خبر : 1578
  • 18 مهر 1401 - 7:52
فعالیت ۱۷ هزار مسجد اهل سنت در ایران/اگر جوان ما اعتراض دارد به اجانب هیچ ربطی ندارد
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بیش از ۱۷ هزار مسجد در کل کشور داریم و به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد ۳۰۰ درصدی مدارس اهل سنت و تعداد طلاب و روحانیون هستیم.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی یکشنبه شب در نشست به علمای اهل سنت و اهل تشیع کردستان در سنندج اظهار کرد: دوست صادق دارای علائمی است که باید باطن و ظاهر وی یکی باشد و آبروی شما آبروی اوست.

وی افزود: دوست واقعی کسی که اگر صاحب مال و قدرت شد شما را فراموش نکند، برای برآورده شدن کار شما تمام تلاش خود را می کند و تو را در هنگام سختی ها رهایت نکند.
نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: تاکنون با ۳۵۰ نفر از ماموستایان در منازلشان دیدار کردیم و از نزدیک با نظرات و ایده های آن ها آشنا شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: از نخبگان جامعه به ویژه روحانیون انتظار می رود که اقدام به انتشار بیانیه های هیجانی و بدون منطق نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در کل کشور ۳۲۰۰ نماز جمعه اهل سنت برگزار می شود و ۱۷ هزار مسجد در کل کشور داریم و به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد ۳۰۰ درصدی مدارس اهل سنت و تعداد طلاب و روحانیون هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد احداث ۴۰۰ دانشگاه در مناطق اهل سنت کشور بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: علما، روحانیون، مغازه داران، اساتید دانشگاه و نخبگان جامعه را تهدید می کنند که ابراز عقیده نکنند اما به این گروهک ها اعلام می کنیم که دست سر از مردم بردارید تا خودشان انتخاب کنند و آن ها را تهدید نکنید.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه های دیکته شده و حرف های نسنجیده ای که بوی اندیشه ورزی از آن ها به مشام نمی رسد راه به جایی نخواهد برد و اگر جوان ما اعتراض دارد به اجانب هیچ ربطی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: کسی که اسلحه می کشد و کار کور می کند اگر اهل مبارزه است بیاید لب مرز با نیروهای رزمی ما بجنگد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1578
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.