حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

طرح انتقال آب سد قوچم به دهگلان ۸۷ درصد پیشرفت دارد

  • کد خبر : 26806
  • 24 دی 1402 - 11:13
طرح انتقال آب سد قوچم به دهگلان ۸۷ درصد پیشرفت دارد
استاندار کردستان گفت: سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان ۷۸ درصد پیشرفت دارد و هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به آن تخصیص یافته است.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های اقتصادی، صنعتی، عمرانی وحوزه کشاورزی شهرستان قروه در سنندج، پروژه سد قوچم را یکی از پروژه‌های در حال پیگیری و رایزنی جهت بهره‌برداری در سال آینده عنوان و اظهار کرد: این موضوع را به صورت خاص از لحاظ تخصیص اعتبار دنبال می کنیم و باید با نظم و جدیت و بدون وقفه در موقع مقرر به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است، گفت: مشکل آب شهرستان‌های قروه و دهگلان در حوزه شرب، کشاورزی و صنعتی با اجرای این کلان پروژه برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: تخصیص های مناسبی تا پایان سال به استان‌ها ابلاغ می‌شود و با عنایت پروردگار و با تامین اعتبار لازم، این پروژه هم تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار کردستان در ادامه به تکمیل پروژه درمانگاه دزج و بیمارستان جدید شهرستان قروه گریزی زد و خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در حال حاضر در مرکز جامع سلامت، امکاناتی فراتر از مرکز در راستای ارائه خدمت به مردم فراهم شود.

به گفته زارعی کوشا، احداث بیمارستان‌های جدید در شهرستان‌های قروه و کامیاران باید از محل مولد سازی در اولویت قرار گیرد.

در این جلسه پیرامون مشکلات مربوط به زنجیره فولاد و گلخانه روستای دوسر شهرستان قروه، مشکلات مرتبط با بازسازی کشتارگاه دام و طیور و تکمیل کتابخانه عمومی این شهرستان نیز مواردی بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26806
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.