حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

شهدا سرمایه های ماندگار و فاخر انقلاب اسلامی هستند

  • کد خبر : 11282
  • 03 خرداد 1402 - 13:36
شهدا سرمایه های ماندگار و فاخر انقلاب اسلامی هستند
 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهدای انقلاب اسلامی سرمایه های گران قیمت، ماندگار، فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران هستند که راه را برای جوانان و نسل جدید نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، ویژه برنامه گرامیداشت شهید شاخص شهرستان سنندج شهید محمد جدید الاسلام و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسئولین استانی و مردم این شهرستان در سالن فجر برگزار شد.

در این مراسم سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تبریک وگرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: امروز باید از سبک و روش همه شهدا تجلیا به عمل آید چرا که این شهدا به قیمت جان خود پای این انقلاب ایستادند.

وی بیان داشت: در تاریخ انسان های زیادی آمدند و رفتند اما ماندگارترین و بهترین آنها کسانی هستند که از آنها به نیکی یاد می شود و قطعا شهدای ما از آن جمله از انسانها هستند چرا که امروز مزار هر کدام از آنها به امام زادگان ما تبدیل شده است.

سردار حسینی افزود: در جنگ تحمیلی و تجاوز بعثی ها به کشور، هدف دشمن ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و تصرف بخشی از خاک ما بود که در این آوردگاه ملت ایران امتحان سختی را تجربه کردند اما با اقتدار و ایستادگی در برابر دشمن به مقابله ایستادند و پیروزی را از آن خود ساختند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه خاطر نشان کرد: پیروزی ما در فتح خرمشهر با اقتدار همراه بود چرا که در این پیروزی ما توانستیم حدود ۵۴۰۰ کیلومتر از خاک کشور را در طول ۲۳ روز از دست دشمن خارج و ۱۹ هزارنفر از دشمن را به اسارت خود در آوریم که این پیروزی با اراده الهی و از جان گذشتگی شهدای ما رقم خورد.

سردارحسینی گفت: در این جنگ کشور متجاوز،جنگ را با استفاده از همه جنگ افزارها و نفوذ منافقان شروع کرد تا ضربه خود را به این انقلاب نو پا بزند اما نتیجه این جنگ نابرابر با تلاش قشر زیادی از جانبازان،شهدا و ایثارگران به پیروزی این انقلاب و این ملت منجر شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: سال گذشته نیز دشمن،جنگی روانی وبه ظاهر آرام  را، علیه ما به راه انداخت و از این طریق تمام موشک ها و جنگ افزارهای خود را از طریق رسانه های که در اختیار داشت بر ما تحمیل کرد و همه امکانات مالی،سیاسی و اقتصادی را به کار برد تا ضربه ای را که سالها به دنبال آن بودند را به کشور ما وارد کنند اما خوشبختانه در این جنگ شناختی این بار نیز با تشخیص به موقع مردم و هدايت داهيانه رهبري با شکست مواجه شد.

سردار حسینی گفت: هزینه ما برای این انقلاب، شهدای ما هستند که هر کدام برای ما به مانند  یک ملت هستند و از آنجا که خداوند اراده کرده است که پیروزی با حق است ما مقتدرتر ازهر وقتی با صلابت در مقابل دمشن ایستاده ایم.

در ادامه از خانواده شهید محمد جدید الاسلام تجیل و با حضور در مزار شهدا با شهیدان تجدید میثاق به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11282
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.