حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

شهدای کردستان برای حفظ امنیت مردم و کشور جانشان را تقدیم کردند

  • کد خبر : 10391
  • 19 اردیبهشت 1402 - 13:47
شهدای کردستان برای حفظ امنیت مردم و کشور جانشان را تقدیم کردند
 فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شهیدان جان خود را در راستای دفاع و حفظ امنیت مردم و کشور تقدیم کرده و یادشان برای همیشه در تاریخ جاوادنه خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، یادواره شهید مدافع حرم میلاد حیدری صبح امروز با حضور فرمانده هان نظامی و مسئولین استانی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان برگزار شد در این مراسم سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم  اظهار داشت: کسانی که در راه خدا جانشان را از دست می دهند به سعادت ابدی خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و مرتبه شهدا هم از نظر اجتماعی و هم از نظر معنوی دارای ارزش و مرتبه ای والا است بیان داشت: سه قشر در قیامت دارای مقام شفاعت هستند که یکی از آنها شهدا هستند.

سردار حسینی عنوان داشت: اولین قطره خونی که از شهدا بر زمین ریخته می شود گناه آن شهید را می بخشد و جایگاه  ویژه در بهشت برای آن شهید نزد پروردگار در نظر گرفته می شود.

فرمانده قرار گاه استانی شهید شهرامفر گفت: شهدا به وظایف خود در همه عرصه ها نسبت به این انقلاب عمل کردند و حال نوبت ما است که در مقابل مجاهدت ها و ایثارگری آنها که امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند ادای دین کنیم.

وی گفت: تا به امروز اینگونه رقم خورده است که مردمان این آب و خاک اینگونه عمل کرده اند و در مکتب حاج قاسم فرزندانی تربیت شده اند که دشمنان را وادار به شکست می کنند.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه ملت ایران به رهبری امام خامنه‌ای به عظمت و اقتداری رسیده که در مقابل همه دشمنان ایستاده و پیروز شده است افزود: شکست اسرائیل قطعی و هم‌اکنون درون خودشان فروپاشی و بحران بزرگی ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: این رژیم کودک‌کش و خون‌ریز لحظه به لحظه به نابودی خودشان نزدیک شده و شکی در آن نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: کشوری که ادعای پیشرفت از نیل تا فرات داشت امروز در محدوده بسیار کوچک دور سرزمین‌های تصرف شده دیوار به ارتفاع ۶ متر احداث کرده و در درون همان پادگان‌ دور روستاها را  دیوار می کشید و این نشان دهنده شکست ،خواری آنان است.

سردار حسینی افزود: امروز ما شاهد هستیم که قدرت جهان از غرب به شرق آمده است و این پهپادها و قدرت ایران است که در جهان خود را نشان داده است و همه این افتخارات ازبرکات خون شهدای همچون میلاد حیدری ها است.

فرمانده قرار گاه استانی شهید شهرامفر در پایان خاطر نشان کرد: مرزهای امنیتی ما در کرانه مدیرانه اتفاق افتاده است و این قدرت و اقتدار این انقلاب است که به تمام جهانیان ثابت شده است.

در ادامه  ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: وجود مبارک شهدا در همه مجالس حاضر و ناظر است، شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر ۵۰ کشور ایستادگی و دشمن را وادار به شکست کردند.

وی با بیان اینکه شهدا با اعتقاد و ایمان راسخ نه اینکه امتیازی به کشور ندادند بلکه اجازه یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان نیفتاد، گفت: بیش از ۱۰ هزار شهید و جانباز از خطه کردستان در راه مملکت و وفاداری به نظام جانشان را تقدیم انقلاب کردند تا این امنیت کنونی به ارمغان بیاید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مادارن و پدران شهدا قهرمانان واقعی و مظهر ایثارگری جامعه هستند همچنان که شهید بزرگ تاریخ حاج قاسم سلیمانی نه تنها برای ایران، بلکه سرمایه و هدیه‌ای الهی برای جهان اسلام بود که فداکارانه از آب و خاک کشور دفاع و امنیت را در مرزهای کشورهای اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه سعادت بشریت به جز ایثار در راه دیگران میسر نخواهد شد، افزود: شهیدی همچون میلاد حیدری از مدافعان حرم با خدای خود معامله کرد و با تقدیم جانش، امانتی به دست ما سپرده که باید آن را حفظ و ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10391
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.