حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

سارق حرفه‌ای با ۱۸ فقره سرقت در مریوان بازداشت شد

  • کد خبر : 7329
  • 13 اسفند 1401 - 12:11
سارق حرفه‌ای با ۱۸ فقره سرقت در مریوان بازداشت شد
یک سارق حرفه‌ای با ۱۸ فقره سرقت منزل، مغازه و وسایل داخل خودرو در مخفیگاهش در مریوان بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از بازداشت سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت در شهرستان مریوان مراتب در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

کامبیز رستم‌نیا افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از جمع‌آوری اطلاعات و مستندات و تصاویر دوربین‌های محل سرقت، موفق به شناسایی سارق شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی در یک عملیات، سارق در مخفیگاهش بازداشت و پس از بازرسی از محل اختفای وی مقادیری اموال مسروقه از جمله یک سری طلاجات به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی مریوان با بیان اینکه این سارق به ۲ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت مغازه و ۱۴ فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرد, به شهروندان توصیه کرد که هشدارهای پلیس درباره پیشگیری از وقوع سرقت را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوکی را سریعا به پلیس اطلاع بدهند.

رستم‌نیا به راهکارهایی جهت پیشگیری از وقوع سرقت پرداخت و تاکید کرد: رانندگان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت همانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنید.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان اتومبیل خود را حتی برای دقایقی کوتاه در اختیار افرادی که شناخت کافی از آنان نداشته، نگذارند، هشدار داد: رانندگان از گذاشتن سوئیچ اتومبیل روی درب جداً پرهیز کرده و هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن در‌ها و شیشه‌ها خودرو مطمئن شده و از گذاشتن کیف پول، طلاجات، گوشی تلفن همراه، اسناد و مدارک و هر گونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه رانندگان از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند، عنوان کرد: اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت در راستای اجرای دستور فرمانده فراجا همزمان با استان در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات مردم از جمله برنامه‌های پلیس است که آغاز شده و با جدیت ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7329
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.