حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
۴۵ سال با هم برای ایران مقتدر؛

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان کردستان آغاز شد

  • کد خبر : 28365
  • 22 بهمن 1402 - 9:58
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان کردستان آغاز شد
مردم غیور و انقلابی استان کردستان از دقایقی پیش همگام با سایر هموطنان خود در سراسر کشور، با حضور در مسیرهای تعیین شده، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، همزمان با هموطنان در استان‌های مختلف کشور، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میادین و خیابانهای اصلی شهرهای مختلف کردستان آغاز شد.

مردم ولایت‌مدار سنندج نیز در طلیعه چهل و پنجمین بهار آزادی با سردادن شعارهایی به زبان های فارسی و کُردی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی مردم سنندج با حضور اقشار مختلف با شعار الله اکبر که گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی است، از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب آغاز شده و به سمت سه راه حبیبی می‌روند تا گوش به سخنان سخنران مراسم حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دهند.

بنرهایی که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر روی آن حک شده بود در دستان جمعیت به چشم می‌خورد، امروز همه آمده‌اند تا به دشمنان بفهمانند که توطئه و تبلیغات دروغین آنان تأثیری در تضعیف اراده مردمان این دیار در دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی نداشته و نخواهد داشت. شب گذشته نیز گلبانگ انقلاب به صدا درآمد.

با حضور مسئولین قضایی و کارشناسان حقوقی دادگستری استان کردستان، میز خدمت در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برپاشده و به درخواست های حقوقی و قضایی مراجعه‌کنندگان رسیدگی می‌شود.

مسئولان قضایی استان در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و با رسیدگی به درخواست آنان رسیدگی کرده و مشاوره حقوقی رایگان ارائه دادند.

دیگر شهرستان‌های استان نیز مردم با خروش، حضور خود را در مراسم راهپیمایی اعلام کردند، افراد از اقشار مختلف، جوانان دیروز و جوانان امروز و آینده‌سازان فردای کشور گروه گروه در تجمعات حضور یافته تا با حضورشان به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کنند که شیعه و سنی همچنان دست از حمایت ولی فقیه و انقلاب اسلامی بر نداشته و در برابر بدخواهان ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28365
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.