حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیین است

  • کد خبر : 28327
  • 14 بهمن 1402 - 10:14
دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیین است
امام جمعه بیجار گفت: نسل جدید انقلاب اسلامی از دستاوردها و موفقیت‌های نظام مقدس بی‌اطلاع هستند، وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است که از فرصت دهه‌فجر برای جهاد تبیین بهره برد.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهارداشت: آن‌چه که در واقعیت مشخص است و نسل‌های دهه ۳۰ تا ۵۰ به آن اذعان دارند، کشور ایران تنها خلاصه شده بود در تهران، سایر شهرهای کشور در بدترین شرایط عمرانی و آبادانی به سر می‌بردند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران، توجه ویژه دولت‌ها در طول ۴۵سال گذشته، دورترین روستاهای کشور با سه خانوار، از نعمت گاز، برق و آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه در خصوص بهداشت و درمان، این خدمت تنها در اختیار خانواده‌های سلطنتنی بود، گفت: بهداشت و درمان در زمان طاغوت فقط مختص نسلی بود که به نحوی با دربار شاه و سلطنت ارتباط داشتند و مردم عادی اگر توانایی مالی داشتند به طب سنتی مراجعه می‌کردند.

وی افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران، بیمه سلامت و پزشک سلامت برای نسل عزیز روستایی ما رایگان و بدون محدودیت پزشک و متخصص و امکانات ارائه می‌شود که در جهان کم نظیر است.

حجت‌الاسلام خورشیدی تاکید کرد: دهه فجر را اگر به بیان خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران صرف نکنیم، به خون پاک شهدا و حضرت امام خیانت کرده ایم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب با هشت سال جنگ تحمیلی روبه‌رو شد که به اذعان کارشناسان اقتصادی، هر یک سال جنگ، ۱۰سال عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت را به مردم تحمیل می‌کند، امروز در چهل‌و پنچمین سالروز انقلاب اسلامی ایران باید بدون تعصب دید که با توکل بر خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران حرف اول پیشرفت و آبادانی را در منطقه می‌زند.

امام جمعه بیجار توضیح داد: اینکه فشارها و تحریم‌های دشمنان علیه ملت و مردم جمهوری اسلامی ایران افزوده شده و ذره‌ای کاهش نداشته، نشان از آن دارد که سرعت پیشرفت و قدرت ایران اسلامی بیش از گذشته است و دیگر نمی‌توان از آن جلوگیری کرد.

وی اظهارکرد: نوجوانان و جوانان ما وظیفه دارند امروز در محافل علمی و دوستانه‌خود همین نکات ساده و پیش پا افتاده را بازنگری کنند تا به خوبی دریابند که در کشوری زندگی می‌کنند که می‌تواند به قله‌هایی از علم و دانش و پیشرفت دست یابد که تمام جهان انگشت بر دهان بمانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28327
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.