حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

حملات موشکی و توپخانه‌ای مقاومت فلسطین به مواضع صهیونیست های اشغالگر

  • کد خبر : 22226
  • 23 آبان 1402 - 13:40
حملات موشکی و توپخانه‌ای مقاومت فلسطین به مواضع صهیونیست های اشغالگر
منابع خبری از حملات موشکی و توپخانه‌ای مقاومت فلسطین به پایگاه‌ها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، گردان‌های سرایاالقدس اعلام کرد که محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در «کیسوفیم» را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

سرایاالقدس همچنین اعلام کرد که منطقه «العین الثالثه» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

گردان های الاقصی نیز اعلام کرد که با حملات موشکی مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی «نیریم» را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته اعلام کرد که در جریان نبردهای زمینی در شمال نوار غزه دو نظامی صهیونیست کشته و چهار نظامی دیگر زخمی شدند. با احتساب این دو نظامی، ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۴۸ نظامی و افسر خود از آغاز نبردهای زمینی در غزه اذعان کرده است.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که یگان ۶۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حمله محدود زمینی در غزه، بیش از ۲۶۰ عملیات انتقال کشته‌ها و زخمی‌ها را از طریق هوایی و زمینی انجام داده است.

روز گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که سرگرد “یساخر نتان” و گروهبان یکم “ایتای شوهام” از نظامیان کماندوی اسرائیلی بودند که در درگیری‌های شمال نوار غزه کشته شدند.

از آغاز نبرد طوفان الاقصی نیز ۳۶۳ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، ۵۹ نیروی پلیس و ۱۰ نفر از ماموران سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) کشته شدند.

البت این آماری است که به طور رسمی از سوی صهیونیست ها اعلام شده، اما شمار حقیقی کشته‌های رژیم صهیونیستی به مراتب بیش از آمار اعلام شده است.

منابع خبری یکشنبه شب نیز گزارش دادند که شمار مجروحان رژیم صهیونیستی در جریان حمله موشکی حزب الله به شهرک “دوویو” در “الجلیل الاعلی” به ۲۹ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22226
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.