حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس خبر داد:

توزیع ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در میان دانش‌آموزان نیازمند کردستانی

  • کد خبر : 17085
  • 28 شهریور 1402 - 11:29
توزیع ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در میان دانش‌آموزان نیازمند کردستانی
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز دو هزار بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان استان در قالب نهضت کمک مومنانه توزیع و تا پایان سال سه هزار بسته دیگر نیز در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در رزمایش نهضت کمک‌های مومنانه که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: خداراشاکریم که نعمتی حاصل شد که بتوانیم جهت شروع سال تحصیلی جدید در خدمت به محرومین بار دیگر جامه عمل بپوشانیم.

وی گفت: امروز به برکت همراهی ملت و آحاد جامعه دینی موفقیت‌های چشمگیری در طول این ۴۴ ساله انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم و با توکل بر خداوند متعال در سخت‌ترین شرایط با همدلی و تبعیت‌پذیری از امامین انقلاب اسلامی به سربلندی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از حسنات برجسته‌ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه بسیج خدمت به قشر محروم است افزود: امروز مجموعه سپاه و بسیج علی‌رغم همه مسئولیت‌های سنگینی که در جهت حفظ و حراست از انقلاب بر دوش دارد، قرارگاهی به نام محرومیت‌زدایی را شکل داد تا در توجه به معیشت مردم و خدمت به محرومین قدم‌هایی را بردارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امروز به برکت نظام انقلاب اسلامی ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان و شهرستان‌های تابعه توزیع شد که تا پایان سال ۳ هزار بسته دیگر توزیع خواهد شد.

سپاه با کمک‌رسانی به جامعه به بهترین شیوه نقش‌آفرینی کرده است

در ادامه ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمایش «کمک مومنانه» سپاه در دنیا زبانزد و الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا شده و انسان را به سوی معنویت، مهربانی، کمک‌ و خدمت‌رسانی سوق می‌دهد.

وی گفت: سپاه در همه برهه‌های حساس حقیقتا در کنار مردم حضور داشته و با کمک‌رسانی به جامعه به بهترین شیوه نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: در آیات قرآن واژه احسان به معنای انجام دادن کار نیک می‌باشد که جامع‌ترین برنامه اجتماعی که خداوند به آن فرمان داده عدل و احسان است و تمام هستی بر پایه عدالت استوار می‌باشد لذا کمک به محرومین همانا جهاد در راه خداست و با غمخواری با همدیگر می‌توانیم همدل کسانی باشیم که نبازمند هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17085
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.