حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

تقویت نظارت و ارزیابی مستمر واحدهای تولیدی اولویت استاندارد کردستان است

  • کد خبر : 21960
  • 20 آبان 1402 - 12:48
تقویت نظارت و ارزیابی مستمر واحدهای تولیدی اولویت استاندارد کردستان است
مدیرکل استاندارد کردستان تقویت نظارت و ارزیابی مستمر از واحدهای تولیدی را یکی از برنامه های اصلی و محوری این اداره کل در راستای ارتقاء کیفیت تولید عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، محرم وزیری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اهمیت رعایت استاندارد از سوی تولید کننده، بیان کرد: اداره کل استاندار کردستان در دوره تحولی فعالیت های خود، اقدامات مستمری را در راستای تقویت نظارت و ارزیابی مستمر واحدهای تولیدی در دستور کار قرار داده است.

وی ضمن اشاره به رسالت بسیار مهم استاندارد، یادآور شد: تولیدکننده و مصرف‌کننده دو بال تنومند موتور اقتصاد مقاومتی به شمار می روند و بدون تردید این دو بال، بستر شکوفایی و رونق اقتصادی کشور را فراهم و خلق می‌کنند.

مدیرکل استاندارد کردستان بیان کرد: اعتباربخشی به تولید کننده و اطمینان ‌بخشی به مصرف‌ کننده مأموریت اصلی سازمان استاندارد به شمار می رود و در همین راستا اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان کشوری و استانی با تکیه بر تخصص‌های خانواده استاندارد، زیباترین جلوه‌ های اقتصاد مقاومتی را به نمایش گذاشته اند، افزود: همکاران ما در اداره کل استاندارد کردستان نیز در این مسیر از هیچ حمایتی دریغ نخواهند کرد.

وزیری افزود: مدعیان تولید استان با کیفیت مطابق با استاندارد برای بهره ‌گیری از بازار مصرف و صادرات محصولات خود با خانواده استاندارد دوشادوش هم کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خانواده بزرگ استاندارد نه در مقام مچ‌ گیری، بلکه در جایگاه امین و مشاوری دانا و خیرخواه تضمین‌کننده امنیت اقتصاد تولیدکننده و ملجأ و مأوا برای مصرف‌کننده است، اظهار کرد: مصرف‌کننده استاندارد را معتمد خود دانسته و امنیت و سلامتی خود را در گرو استاندارد می‌ داند.

وی با بیان اینکه وظیفه استاندارد خطیر و مقدس است، بیان کرد: آنجا که پای امنیت و سلامتی مصرف‌کننده در میان باشد، مطابق قانون در مقام ضابط قضایی از حقوق مصرف‌کننده دفاع می‌کنیم.

مدیرکل استاندارد کردستان تقویت نظارت و ارزیابی واحدهای تولیدی، بازرسی و بررسی کیفیت محصولات تولیدی استان جهت صادرات، توجه ویژه به مرزها و گسترش آزمایشگاه‌ های دارای مجوز استاندارد را جزو برنامه‌ های اولویت‌دار حوزه کاری خود عنوان کرد و گفت: در مدت زمان کمتر از سه ماه اخیر آزمایشگاه ‌های مرجع استاندارد بعد از ۹ سال تعطیلی مجدداً در چند روز اخیر آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21960
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.