حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بسیجیان دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند

  • کد خبر : 23382
  • 04 آذر 1402 - 12:44
بسیجیان دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه بسیجیان دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند، گفت: کردستانی‌ها برای پایداری و سربلندی این نظام قامت بلند ایستادند و از این خاک دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در همایش معتمدین، بزرگان، ارکان مساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در راستای تحقق محلات مردم سالار اسلامی شهرستان سنندج در سالن شهدای گمنام برگزار شد اظهار داشت: در این عالم قدرت و نظامی پیدا شد و جریانی شکل گرفت که دیگران جرات آن را نداشتند، کشوری که تمام قد در مقابل دنیای غرب و شرق ایستاد و استقلال، آزادی و اسلام را برای تمام مردم خواست.

وی گفت: وجود امام راحل(ره) یک نعمتی برای مردم عزیز ایران بوده و خواهد بود، امامی که با اخلاص و توکل بر خدا وارد میدانی شد که ثمره آن مجاهدت و ایثار، وجود نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: امام راحل(ره) به زیبایی و دوراندیشی متوجه حرکت عظیم الهی خود و ملت و مردمی که می‌بایست انقلاب را هدایت کنند، شد و با پشتیبانی ملت، دشمنان را شکست دادند.

وی گفت:  شکل گیری انقلاب اسلامی به دور از نگاه‌های شیطانی شرق و غرب بود و علت شیطنت دنیای استکبار با ما همین نگاه است و تفکر انقلابی ما، عامل دشمنی استکبار و پیروزی های ما می‌باشد.

وی افزود: امروز به برکت انسجام و و حدت میان مردم در سرتاسر ایران، دشمن به ذلیلی رسیده است  و راست قامت در برابر دنیای استکبار ایستاد لذا باید شکگذار و قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با بیان اینکه به فضل خدا و اراده الهی، حاکمیت از آن جبهه پاک اسلام ناب است تاکید کرد: تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز برای دفاع از این انقلاب، نشان از این است که امروز ما سر سفره شهدا هستیم و اگر می‌خواهیم راه رزمندگان را ادامه و مقابل دشمنان بایستیم، باید تفکر بسیجی در جامعه حکم‌فرما باشد.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با کشتار کودکان رذالتش را به دنیا نشان داد، گفت: این‌روزها اسرائیل در باتلاق شکست گرفتار و دست و پا می‌زنند و پیروزی از آن ملت است.

نگاه ویژه دولت سیزدهم به استان کردستان

در ادامه مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه ناحیه سنندج اظهار داشت: حضور پرشور مردم کردستان در مراسمات و همایش‌های مختلف، مدال افتخارآفرینی بر گردن مردم این دیار زده شد و نگاه ویژه دولت سیزدهم به استان کردستان را بیش از پیش تثبیت کرد و آنچه شایسته مردم سنندج بود در استقبال از دولتمردان رقم خورد و آنچه مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری در فرهنگی بودن کردستان بود، اثبات شد.

وی گفت: همچنین مردم سنندج در برنامه امت احمد که بُرد تبلیغی برای استان کردستان داشت، توطئه و حیله و مکر و خباثت دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم وعده داده است که وعده الهی نزدیک و نصرت از آنِِ حقانیت و مومنین و مسلمینی است که این کتاب الهی مسیر را برای آنها روشن کرده است.

میرآقایی بیان داشت: امروز دشمنان این نظام به دنبال تسلط بر افکار جوانان و نوجوانان د مدارس و دانشگاه‌ها هستند که بخشی از آن را در سال گذشته دیدیم، تسلط بر اذهان، عقاید و ارزش‌ها و کمرنگ کردن ارزش‌های ملی، دینی و مقاومت و … از دیگر ا۶داف دشمنان است.

وی گفت: امیدواریم مردم کردستان ماراتن بزرگ انتخاباتی را با روشنگری، تشویق و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح رقم بزنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23382
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.