حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد؛

برگزاری رویداد ملی نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی در کردستان

  • کد خبر : 11115
  • 02 خرداد 1402 - 8:40
برگزاری رویداد ملی نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی در کردستان
سرپرست معاونت امور جوانان دستگاه ورزش و جوانان کردستان از انتشار فراخوان ثبت نام در رویداد ملی نوآوری در مشارکت های اجتماعی (نما) خبر داد و عنوان کرد که جوانان تا ۱۹ خرداد ماه می توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

مجید آوج سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، عنوان داشت: رویداد ملی نوآوری در مشارکت های اجتماعی تحت عنوان «نما» برگزار خواهد شد و بر این اساس، جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال می توانند تا تاریخ ۱۹ خرداد ماه سال جاری پس از ثبت نام در سامانه ایده های خلاقانه خود را در راستای توسعه مشارکت های اجتماعی ارائه دهند.

وی اظهار داشت: برترین ایده های جوانان در حوزه مسائل اجتماعی و پاسخ های مناسب برای حل آن با رویکرد افزایش مشارکت اجتماعی شناسایی و معرفی می شوند و از اهداف مهم برگزاری این رویداد فعالسازی جوانان نوآور در قالب گروه های کاری، و سوق دادن آنها به سمت مشارکت اجتماعی و همچنین استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی جامعه است.

آوج، با اشاره به اینکه سن جوانان حاضر در این رویداد ۱۸ تا ۲۵ سال است، در ادامه اضافه کرد: رویداد «نما» سعی دارد بستری فراهم کند تا جوانان بتوانند ایده های خود را در خصوص مسائل مختلف اجتماعی، رفع مشکلات موجود و بهبود فرآیندهای اجتماعی مطرح کنند و سپس با بررسی کارشناسی برترین ایده ها شناسایی و به اردوهای توانمندسازی منطقه ای دعوت شوند.

وی اذعان داشت: جوانان در این رویداد در قالب گروه های ۳ الی ۵ نفره با برخورداری از دغدغه و مسئله مشخص می خواهند ایده های نوآورانه خود را در راستای توسعه مشارکت های اجتماعی به بلوغ رسانده و به ورطه عمل برسانند.

مجید آوج در ادامه افزود: گروه های جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال چه در قالب سمن، گروه های دوستانه و… که ایده ای نو در حوزه مسائل اجتماعی دارند می توانند از طریق درگاه namaevent.com در رویداد نما ثبت نام کنند و برای دریافت توضیحات بیشتر در خصوص جزئیات این رویداد می توانند با شماره: ۰۲۱۴۴۲۰۱۰۰۸ تماس گرفته و یا در پیامرسان‏های اجتماعی «ایتا» و «بله» به شماره ۰۹۳۵۴۶۸۳۷۳۴ پیام دهند.

وی یادآور شد: اسامی پذیرفته‏‌شدگان نهایی پس از غربالگری ۳۰ خرداد ماه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11115
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.