حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خبر داد؛

برگزاری دوره‌های شغلی و کارآفرینی برای محصلان مددجو در کردستان

  • کد خبر : 26388
  • 17 دی 1402 - 10:52
برگزاری دوره‌های شغلی و کارآفرینی برای محصلان مددجو در کردستان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: دوره‌های شغلی، فنی و کارآفرینی برای محصلان مددجو به منظور استعداد سنجی و یادگیری آموزش‌های لازم، این افراد به سمت مشاغل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) رضا طوسی ، یکی از سرفصل‌های خدمات این نهاد حمایتی را کمک به تحصیل مددجویان به صورت مستمر و تا پایان تحصیل آنها دانست و اظهار کرد: در کنار خدمات تحصیلی اجرای برنامه‌های آموزشی، ورزشی، سیاحتی، مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای محصلین در این نهاد اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره‌های شغلی، فنی و کارآفرینی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی کردستان برای فرزندان محصل مددجو است و تلاش می‌شود با استعدادسنجی و آموزش‌های لازم، این افراد را به سمت مشاغل مناسب هدایت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان عنوان کرد: در زمینه کمک به دانش‌آموزان پشت کنکوری نیز از طریق معرفی به آموزشگاه‌های مرتبط اقدام می‌شود.

طوسی خاطرنشان کرد: فراهم آوردن امکانات و زمینه رشد و اعتلای فرهنگی و اعتقادی و بروز، خلاقیت و نوآوری بین افراد تحت حمایت به ویژه نوجوانان و جوانان از موارد مورد اهمیت در این اداره است.

وی بیان کرد: گسترش فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی، آماری و فناوری‌های جدید در خصوص شناخت عوامل فقر و محرومیت، شناسایی فقرا و روش‌های فقرزدایی در کشور و اثربخشی برنامه‌های حمایتی امداد هم دارای اهمیت ویژه در این نهاد است.

‌توسعه بیمه‌ها و تأمین مسکن مورد نیاز محرومان در کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان اذعان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، توسعه بیمه‌ها و تأمین مسکن مورد نیاز محرومان با رویکرد بهبود سطح زندگی آنان هم موضوع دیگر است که در کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان انجام می‌شود.

طوسی ادامه داد: ترویج فرهنگ انفاق و ایثار و تقویت اعتماد مردمی به امداد امام به منظور جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی در حمایت از محرومان جامعه گام ارزشمند برای این نهاد است.

وی اعلام کرد: افزایش بازدهی، کارایی و توسعه خدمات حمایتی با بهینه سازی تشکیلات، تأمین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز، اصلاح و بهبود روش‌های محاسبه هزینه واقعی خدمات و استفاده از فناوری‌های جدید اطلاعاتی هم از دیگر بخش‌های این نهاد است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳ هزار دانش‌آموز و ۱۲۰۰ دانشجو تحت حمایت این نهاد انقلابی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26388
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.