حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
جعفر دهقان مطرح کرد؛

با «ترور» به حاج قاسم ادای دین می‌کنم/ به قهرمانان ملی بپردازیم

  • کد خبر : 23033
  • 01 آذر 1402 - 11:11
با «ترور» به حاج قاسم ادای دین می‌کنم/ به قهرمانان ملی بپردازیم
جعفر دهقان بازیگر سریال «ترور» بیان کرد که با حضور در این سریال تلاش کرده ادای دینی به حاج قاسم سلیمانی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، جعفر دهقان درباره حضور در سریال «ترور» که به کارگردانی خیرالله تقیانی پور این روزها در حال تصویربرداری است به خبرنگار مهر بیان کرد: زمانی که به من پیشنهاد شد که در سریال «ترور» حضور داشته باشم با جان و دل این نقش را پذیرفتم. با اینکه سر کار دیگری هم بودم اما چون دیدم درباره حاج قاسم است و خود را نسبت به این مرد مدیون می‌دانستم، فکر کردم باید برای او قدمی بردارم.

وی با اشاره به نقش خود اضافه کرد: حاج قاسم خیلی اتفاقات را رقم زد و دستاوردهای زیادی برای ما به ارمغان آورد؛ از امنیت تا دیگر موارد و من هم خیلی دلی دوست داشتم کاری برای او انجام دهم. در این سریال هم نقش یکی از دوستان حاج قاسم را بازی می‌کنم که در کرمان حضور دارد و شاید به این ترتیب بتوانم به این مرد ادای دینی داشته باشم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اینکه ساخت یک سریال چقدر برای پرداخت به شخصیت حاج قاسم سلیمانی کافی است؟ تصریح کرد: حتماً یک پروژه، کافی نیست، اگر بخواهیم درباره حاج قاسم سریال بسازیم خیلی بیش از اینها باید به زوایای زندگی او بپردازیم. این کار در قبال بسیاری از کارهایی که حاج قاسم داشته، خیلی ناچیز است.

وی اضافه کرد: ما مبارزان و قهرمانان مختلفی در میان شهدا داریم که باید به آنها بپردازیم؛ شهید باکری، شهید همت، شهید کاظمی و خیلی‌های دیگر هستند، حتی آنها که دوستان حاج قاسم بوده اند. درباره همه این چهره‌ها می‌توان فیلم و سریال ساخت. خود حاج قاسم را باید از زمان جنگ تحمیلی تا این سال‌های اخیر در نظر بگیریم و ببینیم چه شد که او به حاج قاسم سلیمانی تبدیل شد. چگونه به فردی تبدیل شد که در دل همه مردم چه انقلابی و چه ضدانقلاب جا باز کرد. او فردی سیاسی نبود و باید به این نگاه و رویکرد او در زندگی پرداخت. باید به همه افرادی بپردازیم که فقط اسمی از آنها می بریم.

دهقان در پاسخ به اینکه سریال‌های قهرمان محور در سال‌های اخیر چقدر اثرگذار و پرکشش بوده اند؟ عنوان کرد: الان متأسفانه مدت هاست که تلویزیون خیلی تاثیرش کم شده است. وقتی «مردان آنجلوس» قرار بود پخش شود خیابان‌ها واقعاً خلوت می‌شد، از دو سه ساعت قبل هم اینطور خلوت می‌شد. تلویزیون اگر سریال‌های خوب پخش کند مخاطب همچنان آن را دنبال می‌کند.

وی درباره فعالیت‌های این روزهایش بیان کرد: در سریال «محرمانه» بازی می‌کنم که به پشت پرده ماجرای دارو در زمان کرونا می‌پردازد که در همان ابتدای حضورم در قصه هم تیر می‌خورم و می‌میرم. البته قرار بود نقش طولانی‌تری داشته باشم و حتی بخشی از سریال در آفریقا روایت شود با این حال فکر می‌کنم به لوکیشن آفریقا نرسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23033
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.