حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

اعزام یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز کردستانی به اردوهای راهیان‌نور

  • کد خبر : 21528
  • 15 آبان 1402 - 11:17
اعزام یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز کردستانی به اردوهای راهیان‌نور
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان از اعزام اولین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی استان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

اصغر عبدی‌فر مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت هستند، لذا ضرورت دارند با فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش‌های متعالی دفاع مقدس، ایمان، سلحشوری و از خودگذشتگی کسانی که رفتند و جان خود را برای آسایش ما فدا کردند، آشنا شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «این جنگ برای ما یک گنج بود»، افزود: باید نسل‌های بعدی و آینده را با این گنج و فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی افزود: اردوی راهیان نور یک اردوی فرهنگی و تربیتی است که در قالب بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور انجام می‌شود و در این راستا امروز اولین کاروان راهیان نور با حضور ۱۲۰۰ دانش آموز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه انتقال درست فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان از مهمترین رسالت‌های یادگاران این دوران پر افتخار است افزود: آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت و ایثار وظیفه همگانی است که باید همه در اجرای هرچه بهتر آن تلاش نمایند.

عبدی‌فر از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور را آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران، تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی میان الگوهای ایثار و نسل نوجوان، مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق الگودهی و معرفی جلوه‌‏های عینی ایثار، مقاومت و شهادت عنوان کرد.

وی در پایان ابراز کرد: همچنین دانش‌آموزانی نیز در قالب اردوهای «راهیان پیشرفت» از مناطق و واحدهای صنعتی و علمی هم بازدید داشته‌اند و با رشد و پیشرفت استان و دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شده‌اند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21528
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.