حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

اعزام دانشجویان کردستانی به اردوی راهیان نور

  • کد خبر : 30165
  • 20 اسفند 1402 - 10:50
اعزام دانشجویان کردستانی به اردوی راهیان نور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از اعزام دانشجویان این دانشگاه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

قباد میمنت‌آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان امروز، ۱۹ اسفند در مراسم اعزام اردوی راهیان نور با اشاره به اینکه راهیان نور بستری برای آشنایی دانشجویان با شجاعت رزمندگان بوده است، گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه بزرگ ذخیره شجاعت، ایثار، مردانگی و ایمان شهدا و رزمندگان آن دوران است.

وی با اعلام اینکه دانشجویان افسران جنگ نرم هستند، افزود: دانشجویان در قالب کاروان‌های راهیان نور مردانگی و فداکاری شهدا را از نزدیک دیده و با تأسی از شهدا دشمن را در جبهه‌های جنگ نرم ناکام می‌گذارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان بیان کرد: دانشجویان امروز با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس حماسه‌ای دیگر را در راستای عمران، آبادانی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی برای کشور رقم خواهند زد.

میمنت‌آبادی تبیین و ترویج معارف اسلامی دفاع مقدس و انتقال هنرمندانه آن به نسل جوان با هدف ماندگاری و پیاده کردن آن در زندگی را از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی ذکر کرد و افزود: راهیان نور یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز و منشأ خیر و برکت برای کشور است.

وی در پایان یادآور شد: تحکیم پیوند ارزشی نسل جوان در دفاع مقدس و نسل امروزی و بروز و ظهور اقتدار آن دوران در نسل امروزی برای مقابله با استکبار و آبادانی کشور از دیگر اهداف اردوی راهیان نور دانشجویی بوده است.

یادآور می‌شود، این کاروان در دو روز مجزا و در دو بخش بانوان و آقایان و در قالب دو گروه ۴۰ نفری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور شدند و طی چهار روز اقامت در این مناطق از یادمان‌های دفاع مقدس استانهای خوزستان و ایلام بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30165
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.