حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کلنگ احداث ۲ طرح درمانی و آموزشی در دهگلان بر زمین خورد

  • کد خبر : 17753
  • 06 مهر 1402 - 15:37
کلنگ احداث ۲ طرح درمانی و آموزشی در دهگلان بر زمین خورد
امروز و همزمان با هفته دفاع مقدس، دو طرح درمانی و آموزشی در شهرستان دهگلان و با حضور استاندار کردستان کلنگ‌زنی شد و یک طرح اقتصادی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، امروز و در ششمین روز از هفته دفاع مقدس ۲ طرح درمانی و آموزشی در دهگلان کلنگ‌زنی شد و یک طرح اقتصادی نیز به بهره‌برداری رسید.

 

کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی دهگلان با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال بر زمین خورد

اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه به مقوله مهم سلامت و ارتقای سرانه درمانی در استان اشاره کرد وگفت : همگرایی مسئولان در روند اجرای پروژه های عمرانی ، آموزشی و درمانی به عینه در شهرستان دهگلان نتیجه بخش بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ساخت این درمانگاه، خدمات دهی به جامعه هدف بیمه شدگان تامین اجتماعی و عموم مردم به نحو مطلوب انجام شود.

وی با اعلام اینکه خدمات دهی به ۲۳ هزار بیمه شده تامین اجتماعی درکردستان از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است؛ بر اتمام این پروژه درمانی در مدت زمان ۲۲ ماه اعلام شده به تصریح تاکید کرد.

وی با اعلام اینکه آغاز پروژه های عمرانی، آموزشی و درمانی مطابق برنامه زمانبندی کلنگ زنی می شود؛ افزود: رسالت دولت مردمی اتمام پروژه های نیمه تمام بود که با همدلی و تلاش جهادی مسئولان، اتمام کلان پروژه های آب، راه و راه آهن در کردستان در آستانه تحقق ۱۰۰ درصدی است.

وی با اشاره به ارتقای شاخص آسفالت راه روستایی در کردستان به ویژه شهرستان دهگلان اطمینان داد که دولت منطبق با پتانسیل های منطقه لیلاخ در زمینه توسعه کشاورزی نیز راهبردتوسعه محور با چشم انداز، بلندمدت دارد.

درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۲ مترمربع با زیربنای ۳۰۱۱ مترمربع با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در سه طبقه ساخته می‌شود

آغاز ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در دهگلان

گلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان دهگلان امروز و در ششمین روز از هفته دفاع مقدس در زمینی با مساحت یک هزار و ۷۰۶ متر مربع بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم کلنگ‌زنی این طرح آموزشی تقارن هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و ارتقای شاخص های آموزشی با اهتمام دولت و کمک خیرین مدرسه ساز را از برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم در استان عنوان کرد وافزود: عدالت محوری در توسعه فضاهای آموزشی در نقاط شهری و روستایی استان رویکرد مهم دولت است که در شورای آموزش و پرورش همیشه به مسئولان تاکید می‌شود.

 

وی با اشاره به استعدادهای درخشان تحصیلی در کردستان ، کسب رتبه‌های تک رقمی در کنکور سراسری امسال را یادآور شد و افزود: ساخت مدارس به معنای پرورش نیروی انسانی در آینده است که ما نباید از این مسئله مهم غافل باشیم‌.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهر دهگلان در سه طبقه با اسکلت بتنی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد و برای اتمام این پروژه ۳۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

 

افتتاح سردخانه بالای صفر هزار تنی

استاندار کردستان در ادامه سفر خود به دهگلان، سردخانه بالای صفر هزار تنی این شهرستان را افتتاح کرد.

میزان آورده سرمایه‌گذار ۱۲۰ میلیارد ریال است و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی تامین شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17753
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.