حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

اجرای بیش از ۱۴۱ میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان بیجار

  • کد خبر : 21690
  • 17 آبان 1402 - 8:12
اجرای بیش از ۱۴۱ میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان بیجار
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۱۶ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۱۴۱میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال در نیمه اول سال جاری در شهرستان بیجار اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه تعداد چشمگیری از پروژه‌ها در نقاط روستایی اجرا شده است، افزود: این امر به منظور برقراری عدالت اجتماعی در ارائه یکسان خدمات مخابراتی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: نصب و راه‌اندازی تکنولوژی و تجهیزات CWDM در سایت باباسرخه، تپه محمدی، برگشاد، مرکز نجف‌آباد، زرین‌آباد، صادق‌آباد، برجگه، خودلان و خسروآباد با اعتبار ۱۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های اجرا شده در نقاط روستایی این شهرستان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به اجرای زیرساخت‌های شبکه FTTH در شهرک اندیشه شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: با هدف بهبود عملکرد و ارتقا سطح کمی خدمات سرویس تلفن ثابت در روستاهای دوسر و حسین‌آباد سیاه منصور دو مرکز جدید تلفن ثابت با سرمایه‌گذاری دو میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال تاسیس و با نصب و راه‌اندازی تجهیزات لازم به بهره‌برداری رسیده است.

حکمت اظهار داشت: در حوزه شبکه ارتباطات سیار نیز با تامین۱۲۰میلیارد ریال تکنولوژی نسل چهارم تلفن همراه بر روی سایت‌های میدان معلم و بنت‌الهدی نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با انجام این پروژه مشتریان ساکن در محدوده سایت‌های ارتقا یافته می‌توانند از پوشش و آنتن‌دهی مطلوب تلفن همراه در دو بخش voice و data بهره‌مند شوند.

حکمت یادآور شد: انتقال پیام، دسترسی به محتواهای فضای مجازی با سرعت بالاتر با بهره‌گیری از اینترنت همراه و ایجاد شرایط برای کسب و کارهای بومی در بستر دیتا از مزایای پروژه ارتقا تکنولوژی تلفن همراه اول اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21690
  • نویسنده : مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.