حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
استاندار کردستان:

مشارکت بیشتر نتایج بهتری را در انتخابات رقم می‌زند

  • کد خبر : 28181
  • 18 بهمن 1402 - 11:27
مشارکت بیشتر نتایج بهتری را در انتخابات رقم می‌زند
استاندار کردستان با بیان اینکه حضور رای اولی‌ها کردستان را از نظر مشارکت سرآمد می‌کند، گفت: هر وقت مشارکت در انتخابات بیشتر بوده نتیجه انتخابات بهتر خواهد بود چون نظر جمعی و اکثریت افکار جامعه در آن نمود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در جشن تکلیف سیاسی و همایش رای اولی‌ها که در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: اولین حضور دانش‌آموزان به عنوان فردی که برای اولین بار کد ملی شما ثبت خواهد شد یک اتفاق بزرگ است چراکه اولین حضور در انتخابات تنها یک تکلیف نیست بلکه یک حق است و اگر در آن شرکت نکنید قطعا دیگران برای شما تعیین تکلیف می‌کنند.

وی گفت: باید در انتخابات شخص اصلح انتخاب شود زیرا هر قدر شرکت در انتخابات زیاد باشد گزینه بهتر انتخاب خواهد شد و جوانان کردستانی باید نسبت به موقعیت استان خود آگاهی داشته باشند تا بتوانند در سرنوشت آن دخیل باشند.

وی گفت:  دانش‌آموزان و دانشجویان و نوجوانان و جوانان باید بدانند که در کشورشان چه رویدادهای مهمی رخ می‌دهد، زیرا کردستان امروز در آستانه یک جهش عمرانی، اقتصادی و زیربنایی است، زیر ساختهای مثل راه‌آهن که امسال به بهره‌برداری رسید و تا مرز باشماق ادامه خواهد داشت و به عنوان نزدیکترین مسیر ریلی کشور به اقلیم کردستان خواهد شد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: در استان کردستان دیگر هیچ ماده معدنی خام خارج نمی‌شود بلکه تبدیل به محصول خواهد شد و تا دو سال آینده نیز زنجیره فولاد در استان ما به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: امروز استان کردستان  از نظر مشارکت نیازمند حضور شما نوجوانان و جوانانی است که با حضور خود و انتخاب شخص شایسته آینده و پیشرفت این استان را رقم خواهند زد چرا که مشارکت بالا قدرت چانه‌زنی را نیز بالا خواهد برد و استانمان سربلند خواهد شد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: باید از انتخابات قومی و فامیلی و تعصبی عبور کنیم و به شایستگان رأی بدهیم تا افراد توانمند بتوانند نماینده ما در مجلس باشند و برای استان و کشور تصمیمات درست را بگیرند.

در ادامه هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه شعار همیشگی آموزش و پرورش «همه با هم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» است، گفت: شما دانش‌آموزان امروز می‌توانید با حضور در پای صندوق‌های رای، یاریگر نظام باشید، چرا که مشارکت قوی، مجلس قوی و در نهایت کشوری قوی‌تر را برای همه خواهد ساخت.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان کردستانی در عرصه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های ورزشی، مسابقات علمی و فرهنگی و هنری برای استان افتخارآفرین بوده‌اند و امروز نیز در این مراسم حضور دارند.

وی گفت: دانش‌آموزان رای اولی به عنوان کسانی که به بلوغ سیاسی رسیده‌اند، برای ساختن آینده نظام و کشور و تعیین سرنوشت خود، از حق سیاسی خود در پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۱ اسفند استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اضافه کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای رقابت سالم، مشارکت قوی، سلامت و امنیت؛ دانش آموزان باید برگزار کنندگان انتخابات را همراهی کنند و انتخابات پیش رو در استان ما به بهترین شیوه و در شأن نظام اسلامی و مردم کردستان برگزار شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28181
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.