حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)؛

دیدار معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا با خانواده شهید در کردستان

  • کد خبر : 26111
  • 13 دی 1402 - 8:18
دیدار معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا با خانواده شهید در کردستان
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) و هئیت همراه با خانواده معظم شهید ناهید فاتحی کرجو دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید ناهید فاتحی کرجو اظهار داشت: کومله درصدد بود تا شهید ناهید فاتحی کرجو را وادار کنند تا به رهبر انقلاب توهین کند اما این شهید با مقاومت خود جان داد اما زبان به توهین نگشود.

وی افزود: اخلاص و صداقت شاخصه مکتب شهید سلیمانی بود که به این انقلاب اعتبار بخشید.

سردار شادمانی گفت: شهیده فاتحی کرجو یکی از سرمایه های ارزشمند این انقلاب است که با مقاومت خود به عنوان یک قهرمان صاحب مکتب شد. وی گفت آنچه که ما را به پیروزی رساند مقاومت ما است همان مقاومتی که شهید کرجو آن راه را طی طریق کرد و این یک نعمت است که خداوند از آن ملت ایران داده است.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید حسن یوسفی که در اغتشاشات سال گذشته درجه رفیع شهادت نائل آمد عنوان داشت: شهدای امنیت در نا آرامی‌ها ثابت کردند که در هر برهه از زمان هستد افرادی که با نثار جان خود درخت تنومند این انقلاب را آبیاری می‌کنند.

سردار شادمانی گفت: شهدا و خانواده شهدا را باید به جامعه معرفی کنیم تا درسی برای همه مسئولان و خدمتگزاران امروز و نسل آینده باشد اظهار داشت: عظمت خانواده بزرگ شهیدان  را در طول تاریخ باید به گوش نسل‌هایی که بعدها به دنیا خواهند آمد، باید برسانیم بنابراین برپایی چنین برنامه‌هایی باید افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا چهار دهه است صادقانه و مخلصانه همه سرمایه‌های خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان به میدان آورده‌اند بنابراین مومنند و سخت‌تر از آهن، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی طوفان مهیبی از خصومت‌ها، کج اندیشی‌ها در مقابل انقلاب ما صف‌آرایی کرد و در طول چهار دهه انقلاب هم شدیدتر ادامه داشته است.

گفتنی است؛ شهید «ناهید فاتحی کرجو» در چهارم تیرماه ۱۳۴۴ خورشیدی در سنندج متولد شد، پدرش از پرسنل ژاندارمری و مادرش زنی خانه‌دار بود، وی از آغاز نوجوانی، با گروه‌های مبارز مسلمان، همکاری نزدیک داشت و همسالان خویش را نیز، نسبت به ظلم و ستم پهلوی آگاه می‌کرد.

او بعد از پیروزی انقلاب، به فعالیت دینی و انقلابی‌اش ادامه داد، تا آن‌جا که حزب کومله کردستان تاب نیاورد و ناهید را در حمله‌ای ناجوانمردانه به اسارت درآورد. این دختر بی‌آلایش، پس از تحمل ماه‌ها شکنجه و رنج اسارت، در تاریخ دهم تیر ۱۳۶۱ در هفده‌سالگی به شهادت رسید.

همچنین ۲۶ آبان سال گذشته اغتشاشگران سرهنگ حسن یوسفی از ماموران انتظامی و نیروهای بومی اهل‌سنت استان کردستان را بعد از اتمام کار و در مسیر میدان بهشت محمدی سنندج به طرز وحشیانه و داعش‌گونه با ضربات متعدد چاقو و قمه به شهادت رساندند در حالیکه این حافظ امنیت با لباس شخصی و در حین برگشت به منزل بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26111
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.