حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان:

اجتماع بزرگ خانوادگی عفاف‌و‌حجاب در پارک IT سنندج برگزار می شود

  • کد خبر : 13496
  • 21 تیر 1402 - 6:29
اجتماع بزرگ خانوادگی عفاف‌و‌حجاب در پارک IT سنندج برگزار می شود
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: اجتماع بزرگ خانوادگی عفاف و حجاب (همایش مدافعان حریم خانواده) به مناسبت هفته عفاف و حجاب عصر امروز ساعت 18 عصر در پارک IT سنندج برگزار می شود.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن تبریک هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: مسئله ی عفاف و حجاب به عنوان میدان جنگ شناختی امروز دشمن و تقابل شدید فرهنگی و اجتماعی در عرصه ی جامعه ی اسلامی ایران دارای اولویت خاصی برای همه دغدغه مندان این عرصه و دلسوزان نظام اسلامی شده است.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع حجاب و عفاف و اینکه به عنوان یک هنجار دینی و اجتماعی مطرح است و دشمنان برنامه ریزی وسیعی را در این خصوص انجام دادند لازم است که مسئولین در این حوزه پای کار باشند تا دیگر شاهد بد حجابی در جامعه نباشیم.

وی با بیان اینکه برخی رسانه‌های معاند کانون خانواده‌ها را هدف قرار داده و با مطرح کردن آزادی حجاب در جامعه، مخالف عرف، دین و ارزش‌های کشورمان گام برمی دارند، گفت: شهدای ما خون پاک خود را تقدیم انقلاب کردند تا حجاب و عفاف در جامعه حفظ شده و ماندگار باشد.

وی با بیان اینکه نگاه مردم کردستان در بحث حجاب یک نگاه مثبت است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد, اظهار داشت: امروزه دشمنان ما بسیاری از ارزش‌های دینی و انسانی را مورد هجمه قرار داده‌و ترویج پدیده‌هایی مانند مد و مدگرایی را در دستور کار دارند.

سرکانی با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان کردستان گفت: بالغ بر ۴۰۰ برنامه در طول این هفته برگزار می شود که تبلیغات فضای شهری، برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به منظور آگاه سازی و ایجاد حس نشاط و همدلی بین عموم مردم، صدور بیانیه مطالبه‌گری، برگزاری همایش طلایه‌داران عفاف و حجاب دیدار دختران نوجوان و جوان دهه هشتادی با مادران شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم، برپایی غرفه یک حس خوب، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری صعود زنان و دختران بسیجی به یکی از قله‌های مرتفع، برگزاری رویداد هنری با حضور هنرمندان، برگزاری پاتوق گفت‌وگومحور برای رفع شبهات، برگزاری مشاعره و عصر شعر و برگزاری اردوهای زیارتی به گلزار شهدا از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته‌ی عفاف و حجاب در استان کردستان است.

وی گفت: اجتماع بزرگ خانوادگی عفاف و حجاب (همایش مدافعان حریم خانواده) به مناسبت هفته عفاف و حجاب عصر امروز ر ساعت ۱۸ عصر در پارک IT سنندج برگزار می شود.

سرکانی در پایان گفت: نظر به تاکیدات حضرت امام خامنه (مدظله العالی) مبنی بر ترویج انس با قرآن کریم در سطح جامعه و در راستای اجرای برنامه ارزشمند کتابت قرآن کریم توسط بانوان، غرفه ای در مسیر اجتماع بزرگ خانوادگی هفته عفاف و حجاب با حضور ۹۴ نفر برگزار خواهد شد که پس از جمع آوری کامل برگه های کتابت شده و صحافی و مجلد نمودن قرآن کریم، این اثر ارزشمند در هفته زن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13496
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.