حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

۷.۶ میلیارد ریال شهریه دانشجویان کمیته امداد کردستان پرداخت شد

  • کد خبر : 12592
  • 01 تیر 1402 - 8:19
۷.۶ میلیارد ریال شهریه دانشجویان کمیته امداد کردستان پرداخت شد
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در هفته جاری هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای شهریه نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی در استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سید جمال زریان در این باره اظهار کرد: هم اکنون هزار و ۱۶۳ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان هستند که از این تعداد ۵۷۵ دانشجو در دانشگاه های غیردولتی و حدود ۵۸۸ دانشجو نیز در دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه شهریه دانشجویان زیرپوشش در مقاطع تحصیلی مختلف، متفاوت است، افزود: شهریه پرداختی برای دانشجویان پیام نور در مقطع کاردانی ۹ میلیون ریال، کارشناسی ۱۱ میلیون ریال و کارشناسی ارشد ۱۶ میلیون ریال است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ادامه داد: میزان شهریه پرداختی این نهاد برای دانشجویان دانشگاه آزاد نیز در مقطع کاردانی ۱۰ میلیون ریال، کارشناسی ۱۳ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۱۹ میلیون ریال و دکتری چهل میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه همچنین برای دانشجویان علمی کاربردی در مقطع کاردانی هشت میلیون ریال، کارشناسی ۹ میلیون ریال و کارشناسی ارشد ۱۴ میلیون ریال پرداخت می شود، گفت: برای دانشجویان دانشگاه‌های غیر انتفاعی نیز در مقطع کاردانی هفت میلیون ریال، کارشناسی هشت میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۱۶ میلیون ریال و دکتری ۱۸ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

زریان با اشاره به اینکه به دانشجویان دانشگاه‌های دولتی نیز کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود، افزود: برای این دانشجویان در مقطع کاردانی ۹ میلیون ریال، کارشناسی ۱۲ میلیون ریال، ارشد ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و دکتری ۳۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

وی یادآور شد: از تعداد دانشجویان زیرپوشش این نهاد در استان ۲۸ دانشجو جزو طلاب علوم دینی هستند که به این مددجویان در مقطع سطح یک حوزوی نیز ۹ میلیون ریال، سطح دو ۱۲ میلیون ریال، سطح سه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و سطح چهار نیز ۳۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی داده می شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12592
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.