حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
رئیس سازمان بسیج اساتید کردستان:

۷۰۰ استاد کردستانی عضو شجره طیبه بسیج هستند

  • کد خبر : 12396
  • 28 خرداد 1402 - 7:46
۷۰۰ استاد کردستانی عضو شجره طیبه بسیج هستند
رئیس سازمان بسیج اساتید کردستان گفت: در حال حاضر ۷۰۰ نفر از اساتید دانشگاه های مختلف استان عضو شجره طیبه بسیج هستند و در ایام مختلف سال در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی کُردتودی، مهدی حاتمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: بسیج اساتید استان در عرصه جهاد تبیین، حکمرانی و مدیریت در سطح استان و امیدآفرینی ورود کرده است.

وی افزود: از سال ۱۳۸۰ این سازمان در استان کردستان همزمان با سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده و سالگرد شهادت شهید چمران به عنوان روز قشر بسیج اساتید نامگذاری شده است.

رئیس بسیج اساتید استان کردستان خاطر نشان کرد: در استان کردستان ۱۲ کانون بسیج اساتید فعالیت می‌کنند که در سال گذشته ۲۰ دستور کار را اجرایی کردیم.

حاتمی افزود: در قالب راهیان نور ۱۱۰ نفر و راهیان پیشرفت ۱۶۰ نفر از اساتید استان اعزام شده اند.

وی اظهار داشت: در حوزه جهاد تبیین ۶۵ نشست حضوری و مجازی داشتیم و در سال گذشته با توجه به اغتشاشات به وقوع پیوسته ضرورت این مهم بیشتر احساس شد.

حاتمی تصریح کرد: برگزاری ۱۴ نشست هیئت اندیشه ورز، برگزاری نشست همفکری اساتید بسیجی و دعوت مسئولین در این جلسات از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

وی اعلام کرد: کارگروه مدیریت و حکمرانی استان ۱۲ جلسه را با محوریت تنظیم بازار، فسادستیزی و حمایت از نیروهای انقلابی برگزار کرده است.

حاتمی اظهار داشت: برگزاری ۸ جلسه تخصصی سواد رسانه ویژه اساتید، برگزاری نشست تخصصی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با محوریت بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان و حضور ۴۰ استاد بسیجی کردستان در دوره‌های تخصصی کشوری از دیگر فعالیت‌های این سازمان بوده است.

وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته جشنواره علمی شهید چمران در استان برگزار می‌شود و نفرات برتر به سطح ملی راه پیدا خواهند کرد.

حاتمی در ادامه سخنان خود از اعزام هادیان سیاسی به نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: با استاندار کردستان در خصوص مدیران انقلابی جلساتی داشتیم و این روند ادامه دارد.

رئیس بسیج اساتید استان کردستان از عضویت ۷۰۰ استاد بسیجی در سطح دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور در روز ۳۱ خرداد از اساتید بسیجی استان تجلیل و روز قشر گرامی داشته می‌شود.

حاتمی افزود: در مراسم روز قشر همه اساتید بسیجی به صورت ویدئو کنفرانس از بیانات رهبر معظم انقلاب بهره مند خواهند شد و سپس برنامه‌های استانی با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12396
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.