حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

۶ هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزش دانش‌آموزی کردستان اضافه شد

  • کد خبر : 19971
  • 02 آبان 1402 - 11:24
۶ هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزش دانش‌آموزی کردستان اضافه شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: با بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در مدارس کردستان، ۶ هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزش دانش‌آموزی در استان اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، افشین خوشگوار با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای استمرار طرح شهید سلیمانی، ۱۰ چمن مصنوعی، یک کلاس درس تربیت بدنی و یک کف پوش فضای باز با بیش از ۶ هزار مترمربع در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفت.

 

وی افزود: بانه، بیجار، دیواندره، سروآباد، سریش آباد، قروه، و نواحی یک و۲ سنندج؛ شهرستان‌ها، نواحی و مناطقی هستند که این ۱۲ پروژه به صورت همزمان در آن به بهره برداری رسید.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی سبب ارتقاء چشمگیر سرانه فضای ورزشی در مدارس استان شده است، ضمن اینکه بهره برداری از این پروژه‌های آموزشی، پویایی و نشاط را در مدارس استان ایجاد کرده است.

 

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین ساحت‌های شش گانه برای تربیت متوازن نسل آینده تدوین شده است که ساحت زیستی بدنی با هدف ایجاد و ارتقا سلامت جسمانی و روحی روانی دانش آموزان برنامه‌های مختلفی را در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت پیگیری می کند.

 

خوشگوار اظهار کرد: برای تحقق این هدف کلان سیاست‌های اصلی همچون برنامه محوری، مدرسه محوری، خانواده محوری، کیفیت بخشی به فعالیت‌های علمی و تخصصی کردن فعالیت ها و فراگیر کردن فعالیت ها در برنامه های این حوزه مدنظر قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19971
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.