حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

توسعه علمی در سایه اقتدار و امنیت پیش می‌رود

  • کد خبر : 34093
  • 12 اردیبهشت 1403 - 13:09
توسعه علمی در سایه اقتدار و امنیت پیش می‌رود
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: توسعه علمی دانش‌آموزان در سایه اقتدار و امنیت کشور پیش می‌رود لذا برای استمرار و مجاهدت و مبارزه با دشمنانی که نمی‌خواهند حریت و استقلال ما را ببینند، باید تلاش بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سردار امان‌الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد اظهار داشت: مراسم امروز به جهت تجلیل از کسانی است که برای رشد و تعالی فرزندان این نظام و انقلاب در حال تلاش و مجاهدت هستند، قشر زحمت‌کش، صبور و فداکار و نقش‌آفرینی آنها در جامعه و معلمانی که برای آیندگان این مردم و نظام در حال تلاش هستند.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: تلاش فرهنگیان برای استمرار این عزت و سربلندی به‌عنوان کم‌نظیرترین قشر جامعه در این نظام و انقلاب اسلامی ستودنی است.

 وی گفت: جامعه معلمین حق بزرگی بر گردن نظام دارد؛ زیرا هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که موفقیت و سربلندی ۴۵ساله عمر بابرکت انقلاب اسلامی را بدون همت معلمان به دست آورده است، پس هرکسی از جامعه و ملت ما در هر جایی هستند و برای سربلندی در حال تلاش‌اند معلمین بیشترین سهم را برای تعلیم‌وتربیت فرزندان این نظام داشته‌اند.

 وی با بیان اینکه عظیم‌ترین رسالت در جامعه را معلمین بر عهده دارند، اضافه کرد: سهم آموزش و پرورش در پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای است؛ لذا برای استمرار و مجاهدت و مبارزه با دشمنانی که نمی‌خواهند حریت و استقلال ما را ببینند باید تلاش کنیم.

 سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: دشمنان، آموزش و پرورش ما را مورد هجمه قرار داده‌اند چون نمی‌خواهند رشد و بالندگی و امید ایجاد شده در جامعه مسلمین را ببیند؛ لذا باید ظرفیت‌ها را برای آرامش و موفقیت مستمر و جامعه علمی ایجاد نماییم.

 وی گفت: در استان کردستان همه در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند و امروز اگر تک‌تک ما در حال انجام رسالت خود به بهترین نحو هستیم، در حال مبارزه با دنیای استکبار و دنیای کفر و نفاق هستیم.

 وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق، دنیا را متوجه یک جریان عظیم و بزرگ در جامعه اسلامی کرد، دنیایی که دیروز دم از حقوق بشری و مدافع نجات‌دهنده بشر می‌زد؛ ولی امروز در باتلاقی از دروغ و ابتذال قرار دارند.

 فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: مردم مظلوم غزه و فلسطین در خاک و خون می‌غلتند تا استقلال داشته باشند و به دین و قرآنشان پایبند باشند.

 وی اضافه کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های ملت و رهبری پیامبرگونه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همدلی و انسجام ملت ما، آمریکایی‌ها و دنیای استکبار را خفه‌خون کرده است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34093
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.