حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

۴۶ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 27696
  • 11 بهمن 1402 - 11:38
۴۶ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری 46 عنوان برنامه در قالب 1360 برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در استان کردستان خبر داد.

۱به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار جمشید رضایی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جمع خبرنگاران که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سنندج برگزار شد با بیان اینکه تلاش اصحاب رسانه استان کردستان برای تحقق جهاد تبیین و بیان حقایق و آگاه‌سازی را ستودنی خواند و اظهار داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران با تدابیری که دارند مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند چرا که حضور بالا تولید قدرت و بازدارندگی می‌کند.

وی ادامه داد: شعار امسال دهه فجر «جشن ملی، مشارکت، پرشور و آینده روشن» است که به این مناسبت ۴۶ عنوان برنامه محوری در قالب ۱۳۶۰ ریزبرنامه برگزار می‌شود.

سردار رضایی گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام حضور کاروان ۴۰ نفره قرآنی با حضور قاریان برجسته بین‌المللی است که امروز وارد استان کردستان می‍شوند و هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در مساجد استان کردستان برنامه خواهند داشت.

وی افزود: برگزاری جشن‌های انقلاب در تمام شهرستان‌های استان کردستان، توزیع ۷ هزار بسته معیشتی،  افتتاح پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی، همایش علما و روحانیون، رژه موتوری نیروهای مسلح، خدمات پزشکی و دندانپزشکی و … از برنامه‌های شاخص سپاه کردستان در ایام‌الله دهه فجر است.

سردار رضایی به عناوین روزهای ایام‌الله دهه فجر در استان اشاره کرد و گفت: پنجشنبه؛ دوازدهم بهمن، انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و استقرار حکومت اسلامی، جمعه؛ سیزدهم بهمن: انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)،  شنبه؛ چهاردهم بهمن (روز فناوری فضایی): انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری، یکشنبه؛ پانزدهم بهمن: انقلاب اسلامی، معنویت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی، دوشنبه؛ شانزدهم بهمن: انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده، سه‌شنبه؛ هفدهم بهمن: انقلاب اسلامی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، چهارشنبه؛ هجدهم بهمن: انقلاب اسلامی، اقتدار و امنیت پایدار، پنجشنبه؛ نوزدهم بهمن: (روز نیروی هوایی): انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، جمعه؛ بیستم بهمن: انقلاب اسلامی، وحدت ملی و اعتلای تمدن اسلامی، شنبه؛‌ بیست و یکم بهمن: انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و بیداری اسلامی و یکشنبه؛ بیست و دوم بهمن (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی): انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

وی در پایان تقارن سالگرد پیروزی انقلاب، عید مبعث و ایام انتخابات را از  اهمیت ویژه‌ای دانست و گفت:  انقلاب اسلامی یک انقلاب منحصر به فرد بود که بعد از انقلاب امیرالمومنین تاکنون هیچ انقلابی مانند آن صورت نگرفته است و از دل مردم بود و مردم پشتوانه انقلاب بودند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27696
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.