حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
به همت سپاه بیت المقدس کردستان:

۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کردستان اهدا شد/ سپاه خدمت به محرومین را وظیفه خود می داند

  • کد خبر : 4709
  • 19 دی 1401 - 11:35
۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کردستان اهدا شد/ سپاه خدمت به محرومین را وظیفه خود می داند
۳۴۰ سری جهیزیه نوعروسان نیازمند به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، امروز دوشنبه در مراسمی توسط سپاه بیت المقدس کردستان تهیه و اهدا شد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند که در سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از توفیقات سپاه، خدمت به محرومین و کمک به دولت در خدمت رسانی است که به همت بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان امروز ۳۴۰ سری کامل جهیزیه شامل ۹ قلم اجناس اصلی به ارزش ریالی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تقدیم نوعروسان خواهد شد.

وی به اقدامات سپاه کردستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۷۴۴ سری کامل جهیزیه به ارزش ریالی ۲۶ میلیارد تومان در سه سال گذشته و اهداء ۲۴ مرحله کمک مومنانه به ارزش ریالی ۳۰۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان و همچنین توزیع خدمات بهداشتی، پزشکی و جهیزیه و … از دیگر اقدامات سپاه کردستان بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات سپاه بیت المقدس کردستان جهاد آبرسانی بود که در طی مدت ۳۰ ماه به ۱۶۹ روستا آبرسانی انجام می شود که ارزش قرارداد با دولت ۵۲۷ میلیارد تومان است و ۲/۲۹ درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته است.

سردار حسینی ادامه داد: ۱۶۰ کیلومترخط لوله گذاری انجام شده و ۵ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق نیز صورت گرفته و ۲۵ حوضچه شیرآلات نیز انجام شده است.

وی همچنین به احداث ۷۲ واحد پنل خورشیدی توسط سپاه بیت المقدس کردستان اشاره کرد و افزود: در بحث اشتغال نیز وام های اشتغالزایی به نیازمندان انجام شده است.

رمز موفقیت سپاه پاسداران، مردمی بودن است

سردار حُزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار داشت: سپاه علاوه بر ماموریت اصلی که تامین امنیت و دفاع از کشور است، خدمت به محرومین را یک وظیفه خود میداند.وی با تصریح بر اینکه ما از خدمت به محرومین افتخار می کنیم، افزود: همه کسانی که در بخش خدمت به محرومین و رسیدگی به مردم، کمک میکنند تا عقب ماندگی ها جبران شود،ما همراه شان هستیم.

سردار حزنی ازدواج آسان را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: باید ازدواج آسان در کشور را ترویج دهیم و نهضت ازدواج آسان در شهرستان ها راه اندازی شود.

وی از اهداء ۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان خبر داد و افزود: مفتخریم که سپاه از جنس مردم است و تمامی راهبردهای اصلی سپاه برای مردم است.

حاجی‌صادقی: بهترین راه برای تقرب الی الله خدمت به مردم است

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه این مراسم اظهار داشت: اولین و اساسی ترین نکته این است که خدا منت نهاد که خدمتگذاری به مردم را در اولویت کارهای خود قرار داده اید و این نعمت را منت کش خداوند باشید.

وی گفت: خوشبختانه همه ما نیروهای سپاه نه تنها در برابر دشمنان و متجاوزان اهل جهاد هستیم بلکه در خدمتگزاری و نوکری مردم و رفع محرومیت‌ها و سازندگی کشور نیز اهل جهاد و مجاهدت می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهاد در راه خدا دارای اجر و ثواب زیادی است، تصریح کرد: مسئولیت فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است، کردستان به فرموده رهبر سرزمین مجاهدت‌های خاموش است که باید مسئولان به این امر توجه و به مردمان این دیار خدمات بی‌منت داشته باشند.

حاجی‌صادقی اظهار کرد: سپاه و بسیج افتخارش این است که تا آخرین قطره خون در صراط مستقیم بوده و در فرمانبرداری ولایت خود را متعهد دانسته و به مردم عشق می‌ورزد، چراکه هدفمان خدمت رسانی به مردم است.

وی یادآور شد: مردمی که از نان شب خود کم می گذارند تا مشکلات دیگران رفع شود زندگی است، زندگی یعنی زندگی انسانی و ایثار و گذشت و ارزش های انسانی.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج افتخارش این است که تا آخر صراط مستقیم است به همان میزان که خدامحور است و در فرمانبرداری از ولایت موظف می داند به همان میزان هم به مردم عشق می ورزد.

وی گفت: گفت: بهترین راه برای تقرب الی الله خدمت به مردم است و این همان نکته ای بود که لازم است که همه به آن ‌عامل کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4709
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.