حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

۱۵۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کردستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

  • کد خبر : 28886
  • 26 بهمن 1402 - 11:40
۱۵۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کردستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند
دانشجویان فرهنگیان استان کردستان صبح امروز در قالب اردوی راهیان نور عازم جبهه‌های جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار جمشید رضایی جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم راهیان نور و در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: عظمت ماه شعبان را باید از روز میلاد امام حسین (ع) دانست.

وی گفت: امروز جوانان با الگوگیری از فرهنگ امام حسین و شهدا باید راه آنان را تا رسیدن به سر منزل واقعی ادامه دهند.

وی گفت: ۴۵سال پیش با رهبری امام راحل (ره) و پشتیبانی مردم انقلابی به پیروزی رسید که امروز به عنوان الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان شد.

وی گفت: امروز ما مسیر پر فراز و نشیب این انقلاب را طی کرده‌ایم و امروز به قله‌ای از افتخارات ایستاده‌ایم.

وی عنوان داشت: وقتی که انقلاب به پیروزی رسید تمام کشورهای استکبار در مقابل ما ایستاد تا این انقلاب نو پا نتواند شکل بگیرد و از همان روزهای اول ضربه به زانو درآید اما جوانان ما با توکل بر خدا و پیروی از رهنمودهای امام راحل توانستند تمام اتاق فکرهای دشمن و دسیسه‌های آنها را با ایستادگی خود و نثار جان خود خنثی کنند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه امروز هم جوانان و دانشجویان ما سکانداران اصلی این انقلاب هستند و باید با تأسی از راه شهدا ادامه دهنده این انقلاب باشند افزود: ما مورد هجمه رسانه‌ها در فضای مجازی هستیم و دشمن می‌خواهد دفاع مقدس ما را متزلزل و به فراموشی بکشاند چرا که چشم دیدن اقتدار ما را ندارد پس جوانان باید آگاهانه با این دسیسه وارد عمل و آن را خنثی کنند.

وی افزود: حضور مردم در همه مراسمات مهر تایید بر ادامه راه این انقلاب است پس باید با حضور در پای صندوق های رای یک بار دیگر اقتدار و عزت خود را به دشمن نشان دهند.

دکتر سهرابی معاون دانشگاه فرهنگیان در ادامه اظهار داشت: در شرایطی که انقلاب در این کشور رخ داد پایه‌های استکبار به لرزه افتاد.

وی گفت: در شرایطی که در کشور بحران ایجاد کرده بودند، دشمن میخواست ضربه آخر را به این انقلاب نو پا وارد کند که جوانان و دانشجویان به پا خواستند و این انقلاب را با خون خود به ثمر نشاندند.

وی گفت: انقلاب اسلامی به مانند یک گنجینه است که راه استخراج آن همین راهیان نور است و باید از این گنجینه معنوی باید نهایت استفاده را برد.

وی گفت: راهیان نور برای ما افتخار است چراکه در بسیاری از کشورها یا از جنگی های خود شرمسارند و یا مطلب و موضوعی برای بیان آن ندارند اما جنگ تحمیلی و۸ سال فاع مقدس برای ما یک افتخار بزرگ است چرا که ما در این جنگ برای دست یابی به استقلال و عزت خود انسان های بزرگی را نثار کردیم.

گفتنی است؛ توحید رستمی مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: امروز ۱۵۰ نفر از دانشجویان پسر به مناطق عملیاتی مرصاد، فتح‌المبین، یادمان حسنه باقری، کانال کمیل، هویزه دهلاویه، شطاعلی و صلاتیه اعزام می‌شوند.

وی گفت: امسال ۴۸۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر در ۴ مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28886
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.