حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

۱۴ پروژه آبرسانی در بیجار به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 23589
  • 05 آذر 1402 - 16:27
۱۴ پروژه آبرسانی در بیجار به بهره‌برداری رسید
در سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، با حضور فرمانده سپاه‌بیت‌المقدس کردستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ۱۴ پروژه آبرسانی در راستای رفع تنش‌ آبی در روستاهای بیجار به همت بسیج سازندگی به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه‌ خبری تحلیلی کردتودی، به مناسبت آخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج، ۱۴ روستای شهرستان شامل کهریز، گاوبازه، شاهگدار، ینگی‌کند، چشمه‌آدینه، زینل، همایون، جعفرآباد، چولجه، کاکاعباس، حسن‌تیمور، قزانقره‌، شبرتو و شوشتری در نهضت بسیج آب‌رسانی قرارگاه امام‌  حسن‌ مجتبی (ع) با محوریت مجتمع شاه‌گدار به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های نهضت بسیج آب‌رسانی قرارگاه امام‌حسن‌مجتبی(ع) پس از چهاردهه از ابتدای انقلاب اسلامی ایران، موفق شد، تنش آبی روستای کهریز را با احداث مخزن بتنی، حفاری و لوله‌گذاری خط انتقال با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون‌ ریال، روستای گاوبازه را با اجرای حفاری و لوله‌گذاری داخل شبکه، اجرای کامل حوضچه با شیرآلات و نصب کنتور با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به‌بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های روستاهای شاه‌گدار، ینگی‌کند، چشمه‌آدینه، زنیل و همایون نیز با اجرای پروژه‌های احداث مخازن فلزی‌هوایی، حفاری‌لوله گذاری، اجرای کامل حوضچه با شیرآلات و نصب کنتور با اعتباری افزون بر ۵۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به‌بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های روستاهای جعفرآباد، چولجه، کاکاعباس، حسن‌تیمور، قزانقره، شبرتو و شوشتری نیز با احداص مخزن بتنی، اتاق فرمان، لوله‌گذاری چاه عمیق و حفاری با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

این ۱۴ پروژه نهضت بسیج آب‌رسانی قرارگاه امام‌حسن‌مجتبی(ع) با محوریت مجتمع شاه‌گدار با اعتباری نهایی ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان بیجار به بهره‌برداری رسید و تنش آبی بیش از ۵۴۰۰ نفر را رفع کرد.

قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان بیجار در کنار طرح و اجرای پروژه‌های آبرسانی، در حوزه عمرانی و آبادانی نیز در این روستاها اعتباری بالغ‌ بر ۱۱۰ میلیارد‌ ریال هزینه کرده‌ است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23589
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.