حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان: 

۱۳۹۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در کردستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 22693
  • 27 آبان 1402 - 15:39
۱۳۹۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در کردستان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج ۱۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان برنامه در استان کردستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در سنندج برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج که نشانه عشق و وفاداری بسیجیان به نظام و رهبری است، اظهار داشت: بسیج یک خدمت بزرگی به اندازه وسعت انقلاب دارد.

به گفته وی، دفاع مقدس بهترین و زیباترین سند هویت ارزشمند بسیج است که مردم در قالب بسیج در طول ۸ سال دفاع مقدس به میدان آمدند و از نظام ارزشمند ایران اسلامی دفاع کردند.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: هرکجا انقلاب اسلامی ما پیشرفتی دارد مدیون و مرهون حضور همیشه در عرصه و تاثیرگذار بسیجیان بوده است.

وی افزود: یکی از مباحث و مولف‌های بسیج، نگاه تحول‌گرا نسبت به سال‌های گذشته است که رویکرد برنامه‌های امسال هفته بسیج با سه رویکرد جهاد امیدآفرین، جهاد خدمت و جهاد تبیین با کلید واژه “بسیج امید ملت ایران” برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج ۱۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان برنامه در استان کردستان برگزار خواهد شد.

سردار گشتاسبی تاکید کرد: شروع برنامه‌های هفته بسیج با اهدای ۵۲۲ فقره جهیزیه و همایش بزرگ دامداران و عشایر آغاز شد.

وی یادآور شد: برگزاری ۸۸ یادواره شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌های در راستای نهضت جهاد خدمت، برگزاری نشست‌های تبیینی برای دانش‌آموزان، دیدارهایی با نخبگان، پیشکسوتان، جانبازان، برگزاری جشن گلریزان، برگزاری همایش پیاده‌روی، برگزاری نشست محافل شعر و پهلوانان ایران زمین، گردهمایی ۲۴ هزار نفره بسیجیان در مرکز استان کردستان و … از اهم این برنامه‌ها خواهد بود.

سردار گشتاسبی گفت: رزمایش اقتدار با حضور ۲۴ هزار بسیجی، همایش دختران حاج قاسم، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا بخش دیگری از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22693
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.