حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

گشت‌های مشترک در بازار کردستان افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 24028
  • 12 آذر 1402 - 10:53
گشت‌های مشترک در بازار کردستان افزایش می‌یابد
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با تاکید بر لزوم تداوم گشت‌های مشترک در بازار استان به ویژه در زمینه گوشت مرغ، از افزایش بازرسی‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، حسین رحیمیان شامگاه شنبه در بازدید از کشتارگاه مرغ سنندج اظهار کرد: گشت های مشترک با همراهی و همکاری سایر سازمان های مسئول به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در این زمینه اداره کل تعزیرات حکومتی از تمام ظرفیت های خود برای آرامش بازار بهره برداری خواهد کرد.

وی در این بازدید تذکرات لازم را در حوزه های مختلف از جمله لزوم درج قیمت بر روی بسته بندی مرغ به متولیان امر یاداوری کرد و افزود: متاسفانه در چند روز اخیر وضعیت بازار مرغ در استان کردستان با مشکلاتی مواجه شد که نیازمند بازرسی دقیق تر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: امیدواریم با توجه به اقدامات صورت گرفته، دیگر شاهد کمبود مرغ در بازار نباشیم و در کنار این مهم سعی می کنیم با نظارت بهتر، از هر گونه افزایش قیمت غیرواقعی نیز جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: میانگین مصرف روزانه گوشت مرغ در استان کردستان حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ تن است که دیروز و امروز میزان کشتار را به بیش از ۲۰۰ تن افزایش داده ایم.

پیمان اسکندری بیان کرد: با توجه به افزایش میزان کشتار، خوشبختانه امروز هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین گوشت مرغ در استان کردستان نداشتیم و این روند را تا ثبات و آرامش بازار ادامه خواهیم داد.

وی ضمن اعلام آمادگی در راستای همکاری و تعامل با اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان، افزود: سازمان جهاد کشاورزی نیز از ظرفیت های در اختیار خود در راستای نظارت مستمر بر بازار استفاده خواهد کرد.

در جریان این بازدید مدیر کشتارگاه مرغ پر سنندج و همچنین عوامل فنی شاغل در این واحد گزارش کاملی از روند کشتار مرغ و نحوه عرضه آن به بازار را ارائه کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24028
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.