حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

کمک ۱۳ میلیاردی خیرین مریوانی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

  • کد خبر : 9310
  • 30 فروردین 1402 - 7:46
کمک ۱۳ میلیاردی خیرین مریوانی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
خیرین مریوانی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان ۱۳ میلیارد ریال کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مجتبی محمدی در مراسم‌ گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان مریوان، از کمک ۱۳میلیارد ریالی خیرین برای کمک به آزادسازی زندانیان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برگزاری جشن‌های گلریزان و حضور خیرین و نیک‌اندیشان در این مراسم نور امید و روشنی را در دل خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد برای بازگشت سرپرست خانواده به خانه روشن می‌کند.

وی گفت: بخشش و دستگیری یک نیازمند در بند تنها مختص به یک روز و یک مراسم تحت عنوان جشن گلریزان نیست بلکه باید هر روز جشن آزادی یک زندانی آبرومند باشد.

مدیرکل امور زندان‌های استان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه جشن‌های گلریزان برگزار شده در سال‌جاری به دلیل حضور پررنگ خیرین و نیک‌اندیشیان از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بوده و خیرین بار دیگر با کمک‌های خود، حماسه‌ای ماندگار خلق کرده که منجر به آزادی زندانیان می‌شود.

وی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به‌سلامت جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت را نیز در جامعه به دنبال دارد،

مرادی یادآور شد: کمک به این افراد منجر به بازگشت سعادتمندانه شخص به جامعه و از همه مهمتر بازگشت سرپرست خانواده به کانون گرم خانه و روشن شدن چراغ زندگی خانواده زندانیان می‌شود.

در حال حاضر ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کردستان با میزان بدهی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تحمل حبس کرده که چشم‌انتظار کمک خیرین هستند و در همین راستا، جشن‌های گلریزان در سطح شهرستان‌های استان تا پایان این ماه مبارک در حال برگزاری است.

سال گذشته ۲۴۳ نفر از زندانیان کردستانی با مجموع بدهی ۶۶ میلیارد تومان از زندان آزاد شدند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9310
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.