حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

کشف ۱۰۶ قبضه سلاح جنگی و شورشی در کردستان/ اغتشاشگران قصد ایجاد ناامنی داشتند

  • کد خبر : 2287
  • 08 آبان 1401 - 9:17
کشف ۱۰۶ قبضه سلاح جنگی و شورشی در کردستان/ اغتشاشگران قصد ایجاد ناامنی داشتند
فرمانده انتظامی کردستان از کشف بیش از ۱۰۶ قبضه سلاح جنگی و شورشی و ۲۴۰۰ عدد شوکر و ۱۷۰۰ عدد افشانه اسپری فلفل از اغتشاشگران در جریان اتفاقات اخیر استان خبر داد.

سردار علی‌ آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی با بیان اینکه از ابتدای اغتشاشات تاکنون بیش از ۱۰۶ قبضه سلاح جنگی و شورشی و فشنگ‌های مربوطه از اغتشاشگران توسط پلیس در استان کشف شده است، اظهار داشت: این افراد با استفاده از این سلاح‌ها قصد ایجاد ناامنی و کشتن مردم را داشتند.

وی همچنین از کشف ۱۶۰ عدد کوکتل مولوتوف، کپسول آتش‌زا و انواع سلاح سرد چاقو، پنجه بوکس و قمه از اغتشاشگران در کردستان خبر داد و افزود: در جریان اتفاقات اخیر ۲۴۰۰ عدد شوکر و ۱۷۰۰ عدد افشانه اسپری فلفل از مخلان امنیت در استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت عمومی، هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار، اراذل و اوباش، اغتشاشگران و قاچاقچیان سلاح را در سراسر استان نخواهد داد و با عاملان ایجاد نا امنی مردم و برهم زنندگان امنیت برخورد شدید خواهیم کرد.

وی گفت: خوشبختانه به واسطه حضور و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه امنیتی و همراهی مردم فهیم نظم و آرامش عمومی در سطح استان برقرار است.

سردار آزادی با بیان اینکه شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، عنوان کرد: شماره تلفن ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2287
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.