حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد؛

کشف بیش از ۳۸ کیلو تریاک در “بیجار “

  • کد خبر : 4658
  • 18 دی 1401 - 8:06
کشف بیش از ۳۸ کیلو تریاک در “بیجار “
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از 38 کیلو گرم تریاک در شهرستان" بیجار" خبرداد.

سردار “علی آزادی” در گفتگو با خبرنگار کُردتودی بیان داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ،  ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان  یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسای کردند.

وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی خودرو مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی  از آن ۳۸ کیلو و  ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با  قاچاقچیان مواد مخدر برابر قانوان قاطعانه برخورد می کند، گفت:  در این رابطه راننده خودرو  به عنوان متهم دستگیر  و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۱۲۸ هزار عدد قرص غیر مجاز در”بیجار”

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۸ هزار و ۵۰۰عدد قرص غیر مجاز در شهرستان بیجارخبر داد.

سردار”علی آزادی”بیان داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پيشگيري و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان کردستان محل تردد خودروی پژو ۴۰۵ حامل قرص های قاچاق و غیر مجاز را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیات پلیسی خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیر مجاز خارجی کشف کردند.

سردار آزادی بیان داشت: دراین خصوص خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفي بر توليد داخلي داشته و امنيت اقتصادي را درجامعه برهم مي زند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان كالا،مراتب را سریعا به پليس گزارش دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4658
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.