حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان خبرداد:

کسب مدال طلا توسط کشتی‌گیر کردستانی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا

  • کد خبر : 14055
  • 31 تیر 1402 - 9:17
کسب مدال طلا توسط کشتی‌گیر کردستانی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا
محمدمبین عظیمی کشتی‌گیر شایسته کردستانی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور اردن برگزار شد، به مدال طلا دست پیدا کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی با اعلام این خبر اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ تیر ماه به میزبانی اردن و در شهر عمان پایتخت این کشور برگزار شد.

آمنه غلام‌ویسی افزود: تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان که “محمدمبین عظیمی” کشتی‌گیر کردستانی را نیز همراه خود داشتند با ۱۰ کشتی گیر عازم کشور اردن شدند.

وی ادامه داد: در وزن ۹۲ کیلوگرم «محمدمبین عظیمی» در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر دلگردالای دمبرل از مغولستان را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر ستوشا واودوا از سریلانکا را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل نوردولت بکنوف از قزاقستان به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

به گفته غلام‌ویسی عظیمی در دیدار فینال به مصاف شهرزاد پویونوف از ازبکستان رفت و در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۲ حریف ازبکستانی خود را مغلوب کرد و به مدال طلا دست پیدا کرد.

گفتنی است؛ تیم ملی کشتی آزاد ایران در این مسابقات با کسب سه مدال طلا و پنج نشان نقره توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

«آمنه غلام‌ویسی» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان طی پیامی کسب نشان طلای «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر کردستانی را در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تبریک گفت.

در پیام مسئول ورزش کردستان آمده است؛

باری دیگر نام ایران اسلامی بر فراز قله های افتخارآفرینی در میادین ورزشی درخشید و این بار پرچم پرافتخار کشورمان با همت جوانی از خطه پهلوان پرور استان کردستان به اهتزاز درآمد و این افتخار به نام استان کردستان به ثبت رسید.
جوانان کردستانی همواره نشان داده اند که با همت و تلاش می توان به نتایج عالی رسید و از کمترین امکانات بیشترین بهره را برده اند.

کسب نشان طلای رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا در کشور اردن توسط «محمدمبین عظیمی» برگ زرین دیگری از افتخارات درخشان جوانان کردستانی است.

این دلاور کردستانی که به اخلاق مداری و متانت شهره است تاکنون چندین عنوان مختلف را در میادین بین المللی و آسیایی برای کشورمان و استان کردستان به ارمغان آورده است و این بار نیز مزد تلاش و پشتکار خود و زحمات مربیانش را دریافت کرد و نامش بر تارک افخارات استان کردستان به ثبت رسید.

اینجانب کسب نشان زرین طلا و ایستادن بر سکوی قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان آسیا توسط «محمدمبین عظیمی» را به تمامی ملت سرافراز ایران، جامعه ورزش استان کردستان و شهرستان سقز به ویژه جامعه بزرگ ورزش کشتی استان، خانواده وی و تمامی مربیان زحمتکش رشته کشتی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همواره شاهد درخشش ورزشکاران و جوانان کردستانی در عرصه های مختلف ملی و فراملی باشیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14055
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.