حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می‌دارند در زمین دشمن بازی می‌کنند

  • کد خبر : 13745
  • 25 تیر 1402 - 9:35
کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می‌دارند در زمین دشمن بازی می‌کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می‌دارند در زمین دشمن بازی می‌کنندچرا که امروز دشمنان جنگ تمام عیارتری نسبت به جنگ‌های گذشته علیه ما شروع کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مهدی رمضانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان و فعالان عرصه عفاف و حجاب استان کردستان که با حضور و همکاری ادارات کل استان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که توسط امام راحل به این ملت هدیه شد و شکر آن را نمی‌توانیم با هیچ زبانی بیان کنیم.

وی در ادامه به فلسفه تجلیل از بانوان محجبه اشاره کرد و گفت: امروز ما از کسانی تجلیل می‌کنیم که به بندگی خدا افتخار می‌کنند اینکه نماد بندگی خداوند متعال را به تن دارند و آن را به ابنا بشر معرفی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: ملائکه آستان الهی اختیار ندارند اما بشر مختار به انتخاب خیر و شر است و امروز افتخار بانوانی که در این مجلس شرف حضور دارند این تکلیف را بر خود قبول کرده‌اند که بنده خوب خدا باشند.

وی گفت: بعد از انقلاب رسول اکرم(ص) در عربستان و رحلت ایشان و مصائبی که بر امت مسلمان گذشت و اقدامات جدی که برای حذف اسلام و نام پیامبر از سوی دشمنان این دین الهی صورت گرفت امام راحل ندای احیای دین اسلام را سردادند.

رمضانی اذعان کرد: اوضاع و احوال ملت ایران قبل از انقلاب کاملا مشخص است ما در همین استان کردستان وضعیت بسیار اسفناکی داشتیم و از حداقل‌های زندگی مادی و کرامت انسانی بی‌بهره بودیم کسانی که تاریخ را می‌دانند به خوبی می‌توانند این مسائل را بیان کنند.

وی افزود: کسانی که با یک منطق علمی و بدون سوءگیری ابراز نظر می‌کنند وضعیت این کشور را قبل و بعد از انقلاب می‌توانند بیان کنند.

رمضانی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به این مفتخر است که براساس آمارهای سازمان‌های بین‌المللی در بسیاری از علوم و فنون و حوزه‌های پیشرفت و تمدنی در دنیا حرف برای گفتن دارد، گفت: ایران در علم ژنتیک رتبه دوم و در علم نانو رتبه نهم و در هوافضا و هسته‌ای دارای رتبه و مقام است و اینها افتخاراتی است که جمهوری اسلامی به این ملت داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مشکلات و اشکالات جدی هم داریم که باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی در راستای رفع آنها تلاش شود.

وی با تاکید براینکه باید براساس علم صحبت و در مورد وضعیت امروز کشور با گذشته و میزان پیشرفت آن نسبت به سایر کشورها در یک بازه زمانی برابر را تحلیل کنیم، گفت: برخلاف آنچه که امروز برخی از رسانه‌ها می‌خواهند القا کنند پیشرفت‌های زیادی در کشور ما حاصل شده که قابل قیاس با گذشته نیست.

وی افزود: رشد امروز برخی از کشورها مانند فرانسه در شرایطی که تحریم و جنگ نداشته و حتی به سرمایه‌های دیگر کشورها دست درازی کرده‌اند به دست آمده است.

وی اذعان کرد: رشد امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با وجود جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، تحریم‌های استخوان‌شکن و …به دست آمده و ارزش چندین برابری دارد.

رمضانی از امید به عنوان شاه‌کلید پیشرفت‌های آینده در کشور نام برد و گفت: کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می‌دارند در زمین دشمن بازی می‌کنند امروز دشمنان جنگ تمام عیارتری نسبت به جنگ‌های گذشته را علیه ما شروع کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در سال گذشته با ترکیبی از تمام فنون و سطوح و با ابزار فرهنگ جنگ چند بعدی را علیه کشور ما شروع کرد، گفت: دشمن امروز با ویترین حجاب به جنگ ملت ایران آمده است آنها می‌دانند که اگر این حجاب از بانوان ایرانی گرفته شود بسیاری از حوزه‌های دیگر فرو خواهد ریخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید براینکه اراده در راستای توسعه و آبادانی و رفع مشکلات در دولت سیزدهم قوی است، گفت: گرانی و مشکلات وجود دارد که ناشی از تحریم‌های اقتصادی و بی‌عرضگی برخی از مسوولان است، اما نباید تنها نقاط ضعف را ببینیم برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم در بحث توسعه به جایی برسیم، باید یک جراحی اقتصادی را داشته باشیم تا به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

رمضانی با تاکید براینکه دشمن می‌داند اگر ملت ایران این پیچ تاریخی را بپیچد دیگر قادر به کنترل این ملت نیست، گفت: دشمنان تمام توان خود را برای زمین‌گیر کردن ملت ایران در این پیچ تاریخی به کار گرفته‌اند و هجمه گسترده آنها در سال گذشته نیز در همین راستا صورت گرفت.

وی گفت: امیدواریم ملت ایران به الگویی بی‌بدیل برای پیشرفت تمدن اسلامی در جهان تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13745
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.