حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

کردستان کانون توجه دشمنان برای اغتشاشات بود / رسانه رکن مردم سالاری و شاخص تعیین کننده در زمینه معرفی موفقیتهاست

  • کد خبر : 15210
  • 21 مرداد 1402 - 21:06
کردستان کانون توجه دشمنان برای اغتشاشات بود / رسانه رکن مردم سالاری و شاخص تعیین کننده در زمینه معرفی موفقیتهاست
استاندار کردستان با بیان اینکه، رسانه رکن مردم سالاری و شاخص تعیین کننده در زمینه معرفی موفقیتهاست، گفت: لغزش قلم و انعکاس سخنان نادرست از ساحت خبرنگار تراز انقلاب دور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان عصر امروز در مراسم روز خبرنگار که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: در تعریف رسانه ملی طراز انقلاب اسلامی باید به این نکته توجه کنیم که بسیاری از ساختارها بین ما و کشورهای دیگر مشترک است از جمله نهادهای امنیتی، نهادهای نظامی و رسانه، اما آن چیزی که وجه تمایز جمهوری اسلامی با همه دنیا است این است که ما در چارچوب دین و شریعت فعالیت می کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه تراز انقلاب، هدف ابزار را توجیه نمی‌کند، افزود: این ارزش بزرگ کار رسانه‌ای خبرنگارانی است که در گستره جمهوری اسلامی متعهدانه کار می کنند.

وی گفت: شهادت می دهم مجموعه خبرنگاران در کردستان جزو دلسوزترین خبرنگاران کشور محسوب می‌شوند.

وی افزود: رسانه ها در عین توانمندی و رویارویی با کارزار رسانه ای در دنیا، از چارچوب دین و شریعت خارج نمی شوند و این هنر امام ماست که در دفاع مقدس و تنگناهایی که ما با دنیا طرف بودیم هیچگاه از چارچوب عدول نکرد.

وی با بیان اینکه کار رسانه ای در چارچوب دین و قانون هنر رسانه انقلابی است اضافه کرد: اصحاب رسانه آنچنان باید با توانمندی کار خود را انجام دهد که موثر باشد و رسانه های دشمن را ناکارآمد کنند و شکست دهند و این کار را هم در بسیاری از صحنه ها انجام داده اند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه آرمان مقدسی داریم که در هشت سال دفاع مقدس تجلی یافت و بعد از آن فرهنگ شد، افزود: سال گذشته، کردستان کانون توجه دشمنان برای اغتشاشات بود و با برنامه ریزی خاص و نقطه زنی در صدد بودند تا اقشار از انقلاب رویگردان شوند و در این میان، خبرنگاران به عنوان افراد شناخته شده، در نوک حملات قرار داشتند.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از همراهی رسانه‌ها که در شرایط سخت و پرخطر نسبت به پوشش برنامه‌ها و رویدادها همت می‌کنند، رسانه‌ها و مطبوعات را رکن مهمی در توسعه استان عنوان کرد و گفت: دشمن برای اینکه در کردستان موفق شود و دشمنی های خود را پیش ببرد نقشه های بسیاری کشیده بود اما رسانه های کردستان بدون ترس و واهمه و در کمال تعهد و مسئولیت پذیری پای کار بودند و موفق شدند و امروز هم اعلام می کنیم که دشمنی که برای استان ما طراحی ها کشیده بود را شکست دادیم.

زارعی کوشا تاکید کرد: رمز موفقیت، وفاق است و هرکسی آن را خدشه دار کند به مسیر موفقیت این استان لطمه وارد کرده است لذا نقش رسانه در جامعه امروز بسیار تعیین کننده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15210
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.