حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
برای دومین سال؛

کردستان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی

  • کد خبر : 15294
  • 23 مرداد 1402 - 10:36
کردستان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی
امسال تمهیدات لازم برای تردد بیش از 300 هزار زائر اندیشیده شده و این حضور باید توام با ایمنی و رفاه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در نشست ستاد اربعین استان با بیان اینکه امسال ۶۵ موکب دراستان فعال خواهند بود گفت: تامین حمل و نقل ارزان و تمهیدات لازم برای اسکان در آن سوی مرز انجام گرفته است.

ضانی در ادامه با بیان اینکه صداوسیما و رسانه ها باید ظرفیتهای مرز باشماق را در سطح ملی معرفی کنند تاکید کرد: باید میزبانی از زائران اربعین به بهترین شکل ممکن انجام شود.

احمدی فرماندار مریوان هم در این نشست از ظرفیت پارکینگ مرز باشماق برای ۱۵هزار خودرو خبر دادو افزود: مشکلی در زمینه اسکان و تغذیه زائران نخواهیم داشت.

حل معضل سه سایت پوشش تلفن همراه در مسیر مریوان، اختصاص ۲۲۰اتوبوس و مینی بوس برای تردد زائران تا مرز، روکش و آسفالت و بهسازی مسیرهای منتهی به مرز از جمله مواردی بود که حاضران در این نشست بر انجام آن تاکید کردند.

رشیدی قائم مقام صداو سیمای مرکز کردستان نیزبا بیان اینکه صداوسیما آماده پوشش برنامه های اربعین است از راه اندازی رویداد اربعین خبر داد.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در بازدید از مرز باشماق اعلام کرد: صدا و سیمای مرکز کردستان به عنوان قرارگاه رسانه ای شمال غرب کشور برای پوشش رسانه ای ورود زائران اربعین آمادگی کامل را دارد.مرادی همچنین از استقراراستدیودرخاک عراق خبرداد وافزود: ارتباطهای زنده ازاستدیوهای صداوسیما وانتشاراخبارلحظه ای،در دستور کار قرارگاه رسانه ای صدا و سیما قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15294
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.