حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
امام جمعه سنندج:

کردستانی‌ها همواره حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین هستند

  • کد خبر : 19011
  • 21 مهر 1402 - 15:28
کردستانی‌ها همواره حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین هستند
امام جمعه سنندج گفت: مردم کُرد و کردستانی ها همواره حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین بوده و امروز نیز پشتیبانی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: امروز مردم غزه بدون آب و برق و غذا، مورد وحشیانه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی هستند و وظیفه ماست که از این مردم مظلوم حمایت کنیم.

 

وی از حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان و کودکان فلسطینی ابراز تاسف و آن را محکوم کرد و افزود: رژیم غاصب صهیونیستی این روزها با هزاران تن بمب و موشک، مردم مظلوم غزه را مورد تهاجم قرار می‌دهد و باعث شهادت چهار هزار و مجروح شدن هفت هزار فلسطینی شده است.

 

خطیب جمعه سنندج یادآور شد: آمریکا از آن سوی کره زمین تجهیزات نظامی و نیرو به خاورمیانه و سواحل فلسطین ارسال می‌کند تا رژیم صهیونیستی را در کشتار فلسطینی‌ها کمک کند و ما نیز وظیفه داریم حامی مردم مظلوم غزه باشیم.

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه مسلمانان هیچوقت در جنگ پیشقدم نبوده و از خود در برابر دشمنان دفاع کرده اند، یادآور شد: دین اسلام مخالف قتل و خونریزی به ویژه کودکان و زنان و افراد بی دفاع است.

 

وی تاکید کرد: عده‌ای از رسانه‌های غربی رژیم صهونیستی را مظلوم و فلسطین و مقاومت را ظالم وانمود می‌کنند و تلاششان این است اسلام را دین تحجر و خشونت جلوه دهند اما مردم جهان، از واقعیت و مظلومیت فلسطین آگاه هستند.

 

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه ها به زلزله افعانستان و کشته شدن سه هزار نفر اشاره داشت و بر لزوم کمک مالی مردم به زلزله زدگان تاکید کرد.

 

عدالت، مساوات، احساس مسئولیت مسئولان، قدردان بودن امنیت کشور، سفر قریب الوقوع رییس جمهور به کردستان و افتتاح چندین طرح مهم، از دیگر مطالبی بود که ماموستا رستمی به آن پرداخت.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19011
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.