حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

کردستان، نماد مقاومت، وحدت و مبارزه با بیگانگان است

  • کد خبر : 33143
  • 29 فروردین 1403 - 12:16
کردستان، نماد مقاومت، وحدت و مبارزه با بیگانگان است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه کردستان، نماد مقاومت، وحدت و مبارزه با بیگانگان گفت: این استان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و مهد شهیدانی از همه اقشار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار اظهارداشت: امروز شهدای مدافع حرم نشان دادند که راه و هدف شهدای هشت‌سال دفاع مقدس را ادامه می‌دهند و چه باشکوه در این راه گام نهادند.

وی افزود: دشمن سال‌هاست منتظر نشسته بود که روزی برسد که یاد و نام شهدا در این سرزمین مقدس فراموش شود؛ ولی شهدای مدافع حرم این خواب شیطانی را به هم ریختند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در کردستان، اظهار کرد: سرداران نام‌آور کشور را امروز ما می‌بینیم که زاده و پرورش‌یافته کردستان هستند و چه افتخاری بیشتر از این برای مردم شریف این منطقه است.

وی با اشاره به سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، توضیح داد: در برابر حمله همه‌جانبه دشمنان اسلام به ملت مظلوم ایران اسلامی، ارتش و سپاه بودند که با دست‌خالی به میدان جهاد و ایثار آمدند.

وی با اشاره به رشادت لحظه‌به‌لحظه رزمندگان اسلام در پاسداری از حریم امن وطن در کشور و مرزها درحال‌خدمت هستند، تصریح کرد: بخش اعظم امنیت کشور و منطقه به دست جوانان همین منطقه پایدار است.

سردار پور جمشیدیان اظهار داشت: سوریه را با توکل به خداوند و جان‌فشانی جوانان غیرتمند ایران اسلامی ایران از دست شیاطین نجات دادیم که از برادران و خواهران اهل‌سنت ما هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم در کمال گمنامی و مظلومیت به شهادت رسیدند؛ ولی بااقتدار رفتند و چون با خداوند معامله کردند، امروز نام و آوازه جهانی دارند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به طوفان الاقصی توضیح داد: یک نیروی مقاومت کوچک زیر بزرگ‌ترین چتر اطلاعاتی و امنیتی صهیونیستی، توانست هیمنه پوشالی و خانه عنکبوت را به هم بریزد و آبروی نداشته آن‌ها در تاریخ جهان رسوا کند.

وی افزود: پاسخ کوبنده فرزندان ایران اسلامی را در وعده صادق دیدیم که تمامی کشورهای حامی تروریست به کمک صهیونیست‌ها آمدند؛ ولی در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران کم آوردند.

سردار پور جمشیدیان با اشاره به اینکه این یک حرکت مقتدرانه در برابر تمامی قدرت استکباری جهان بود و از این به بعد، در پاسخ به هر تجاوزی در هر نقطه تعلل نخواهیم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در سطحی از قدرت نظامی و بازدارندگی قرار دارد که هیچ قدرتی حتی به‌صورت ائتلاف هم توان رویارویی با آن را ندارد.

وی تأکید کرد: شهدای مدافع حرم عزیزان این ملت کردستان و بیجار پر افتخار است، مطالبه مردم شهیدپرور، ایجاد یادمانی برای شهدای حرم هستند که باید مسئولان استانی به این مهم توجه داشته باشند.

در پایان مراسم مداحان و گروه‌های سرود دانش‌آموزی به مدیحه‌سرایی پرداختند و از مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33143
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.