حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
با همت مترجم دهگلانی؛

کتاب “حاج قاسمی که من می‌شناسم” به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود

  • کد خبر : 10227
  • 18 اردیبهشت 1402 - 8:34
کتاب “حاج قاسمی که من می‌شناسم” به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود
مترجم دهگلانی با هدف معرفی مکتب شهید سلیمانی به جهان، کتاب "حاج قاسمی که من می‌شناسم" را به زبان انگلیسی ترجمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اشرف کریم زاده اهل روستای گردمیران از توابع شهرستان دهگلان که دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی است؛ در تلاش است تا با ترجمه کتاب “حاج قاسمی که من می‌شناسم” به زبان انگلیسی، سهمی در نشر و گسترش مکتب شهید سلیمانی در سطح جهان داشته باشد.

وی در گفتگو با خبرنگار کردتودی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی یک مکتب پویا و همیشه زنده است، گفت: پس از شهادت شهید سلیمانی همیشه به دنبال این بودم که بتوانم دین خود را به این شهید والامقام به گونه ای ادا کنم و تلاشی در جهت معرفی مکتب شهید سلیمانی داشته باشم.

کریم زاده با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا جهانیان با نگرش و اقدامات شهدا آشنا شوند، افزود: شهید سلیمانی در میان مردم دنیا و در بین سیاستمداران جهان شناخته شده هستند و باید معرفی ایشان و دیگر شهدای کشور به صورت ویژه در میان کشورهای مختلف صورت بگیرد تا مردم در سراسر جهان با واقعیت دین مبین اسلام و جایگاه ویژه شهدا آشنا شوند.

وی ادامه داد: کتاب “حاج قاسمی که من می‌شناسم” شرحی بر زندگینامه شهید سلیمانی و اهداف و آرمان‌های ایشان است که می تواند نقش موثری در معرفی این شهید والامقام داشته باشد و به همین دلیل این کتاب را از میان کتاب‌هایی که در خصوص ایشان نگاشته شده است را برگزیده‌ام.

کریم زاده در پایان خواستار حمایت مسئولین از چاپ و انتشار این کتاب در سطح بین‌المللی شد و بیان داشت: برای انتشار این کتاب قطعاً به مساعدت و حمایت مالی نیاز خواهم داشت و از مسئولین و عزیزانی که می توانند در زمینه حمایت مالی،‌ ما را یاری کنند تقاضامندم که در این کار بزرگ شریک شده و یاریمان دهند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10227
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.