حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
کارشناس مسایل فرهنگی عنوان کرد:

کارگران بازوان توانمند چرخه تولید و صنعت کشور هستند

  • کد خبر : 9836
  • 10 اردیبهشت 1402 - 8:55
کارگران بازوان توانمند چرخه تولید و صنعت کشور هستند
منتشلو کارشناس مسائل فرهنگی در آستانه روز کارگر گفت: کارگران بازوان توانمند توسعه کشور هستند و باید مکانیزم‌های موثر برای تامین نیازهای آنان توسط کارفرمایان و مسئولان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی کُردتودی، جعفرمنتشلو کارشناس مسائل فرهنگی درگفتگویی به مناسبت هفته کاروکارگربا اشاره به نقش آنها در دوران قبل از انقلاب اسلامی، مبارزه با رژیم پهلوی، بعد از انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ تحمیلی حضور این قشر زحمتکش را درتمامی عرصه های پرفرازونشیب انقلاب بسیار پررنگ دانسته که حتی یک قدم از آرمان‌های این انقلاب عقب ننشسته‌اند.

 

وی درادامه افزود: بی‌شک هرچه سه ضلع کارگر، کارفرما و دولت تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند با همدلی و همزبانی بیشتر در جهت رفع مشکلات و چالش‌های حوزه کار وکارگرو تولید باید با یکدیگر همکاری بکنندکه درصورت شکل گیری این همکاری در جریان تحریم همه جانبه اقتصادی کشور، منجر به ظهور  اقتصاد قوی و خود اتکا تحت عنوان اقتصاد مقاومتی می‌شود.

 

منتشلواضافه کرد: باور و اعتقاد راسخ داريم كه كارگران بالاترين سرمايه کشور در توليد و كارآفريني هستند و براي صيانت از كار و توليد و پيشرفت و بهبود امور به آنها نيازمند هستيم.

 

وی بیان داشت: بی شک تمامي خروجي کشور در حوزه هاي توليد و خدمات قطعا به واسطه تلاش كارگران است و بايد در شرايط موجود بتوانيم رضايت نسبي اين قشر زحمت كش جامعه را فراهم كنيم.

 

این کارشناس مسایل فرهنگی تاکید کرد: ما هم وظایفی درقبال این قشر زحمتکش داریم که باید انجام دهیم که مهترین آن ترویج و نشر خرید کالای ایرانی است کالایی که محصول کار کارگر ایرانی ومحصول جهادِ کارگر ایرانی در این کارزار سخت وپیچیده ای که همه دشمنان دست‌ به ‌دست هم داده‌اند تا در این میدان کشور را زمین‌گیر کنند.

 

منتشلو خاطر نشان کرد: بی‌شک کارگران بازوان توانمند اقتصاد هر کشوری هستند و نیازمند توجهی ویژه، زیرا با تمام مشکلات و موانع هیچ گاه دست از تلاش بر نمی‌دارند و همیشه در راه توانمندسازی کشورمان در حال تلاش هستند.

 

وی در پایان بیان داشت:یکی از مهم‌ترین موانع تولید ودلسردی کارگران مسئولینی هستند که دلداده به غرب و چشم به بیگانه دارند و با انواع ترفندها فرصت رشد به داشته‌ها و تولیدات داخلی نمی‌دهند که امیدواریم این غده های سرطانی که مانع تولید و رضایت کارگران هستند در دولت سیزدهم به‌ زودی ریشه کن بشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9836
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.