حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
با حضور اساتید مطرح کشوری؛

کارگاه آموزشی مبتنی بر تولید تئاتر در سنندج برگزار می‌شود

  • کد خبر : 14603
  • 08 مرداد 1402 - 10:17
کارگاه آموزشی مبتنی بر تولید تئاتر در سنندج برگزار می‌شود
با همکاری حوزه هنری استان کردستان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور کارگاه آموزشی مبتنی بر تولید با حضور اساتید توانمند کشوری به مدت 5 روز در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، شهرام میرزایی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کردستان در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این موضوع گفت: درراستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری و ارتقای سطح هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی با حضور اساتید توانمند حوزه هنرهای نمایشی کارگاهی ۵ روزه با محوریت بازیگری و کارگردانی از ۱۱ تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در سنندج برگزار می‌شود.

وی در خصوص اساتید این دوره گفت: آقایان رضا عرفانی که فیلمبرداری، کارگردانی، نویسندگی و بازیگری تئاتر و سینما را در کارنامه خود دارد به همراه داوود بنی اردلان کارگردان، نویسنده و طراح تئاتر که دانش آموخته کارشناسی ادبیات نمایشی و دانش آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش است و کیانوش ایازی کارگردان، بازیگر، نویسنده، کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش هدایت این دوره ۵ روزه مبتنی بر تولید را برعهده دارند .

میرزایی با اعلام رایگان بودن حضور دراین دوره گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام وحضور در کلاس‌ها می‌توانند به دو صورت حضوری و مجازی آمادگی خود را اعلام کنند.

وی در این خصوص ادامه داد: در شیوه حضوری هنرمندان می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش حوزه هنری به آدرس سنندج، حیابان شهید تعریف، پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی و یا به صورت ارسال پیام کوتاه شامل نام ونام خانوادگی و کد ملی در ایتا و یا ارسال SMS به شماره ۰۹۹۲۲۱۶۰۶۶۵ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

مسئول واحد نمایش حوزه هنری با بیان اینکه برای تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور صادر می‌شود، افزود: فراهم شدن امکان حضور در گروه‌های نمایش حوزه هنری و همچنین فراهم سازی شرایط اجرای عمومی نمایش در سنندج و تهران از مزایای این دوره است.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت کلاس‌ها، اولویت حضور بر مبنای زمان ثبت نام خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14603
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.