حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

پیگیری مطالبات مردم کردستان ضروری است

  • کد خبر : 21065
  • 12 آبان 1402 - 18:03
پیگیری مطالبات مردم کردستان ضروری است
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان توجه به مطالبات بازنشستگان و تعیین تکلیف مربیان نهضت سوادآموزی و وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان را ضروری دانست و گفت: رونق تولید بخشی به فضای کسب و کار و توجه به بازارچه‌های مرزی استان نیز مهم است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جلسه شورای توسعه استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه استاندار کردستان همواره سعی در برطرف کردن و گره‌گشایی مشکلات مردم دارد، اظهارداشت: ما از نگاه مثبت رئیس‌جمهور به توسعه کردستان قدردانی می‌کنیم و به لطف خدا دستاوردها و اقدامات نظام در سطح استان بسیار زیاد بوده است

 

وی با بیان اینکه در ده‌ها سفر به اقصی نقاط استان کردستان و نشست‌ها با برخی‌ از مردم متوجه گله‌مندی‌های آنان شده‌ایم، افزود: همواره به مسئولان تاکید کرده‌ام که در کنار هم کاری کنیم که مردم از زندگی‌شان لذت ببرند.

 

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به مشکلات مردمی تصریح کرد: پروژه‌های نیمه تمام و ساختمان‌های فرسوده در آموزش‌وپرورش، کمبود آب و آبرسانی و استفاده از سد تالوار جزو مطالبات تکراری و همیشگی مردم استان است.

 

وی توجه به مطالبات بازنشستگان و تعیین تکلیف مربیان نهضت سوادآموزی و وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان را ضروری دانست و افزود: رونق تولید بخشی به فضای کسب و کار و توجه به بازارچه‌های مرزی استان نیز مهم است.

 

پورذهبی با بیان اینکه به فعالان و شرکت‌های دانش بنیان و تقویت کارآفرینی و به‌کارگیری نیروهای مجرب در دانشگاه‌ها که با مشکل مالی مواجه‌اند، از دیگر مطالبات مردم است، اظهار کرد: تقویت کادر علمی در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه فرهنگیان نیز اولویت قرار گیرد.

 

به گفته وی در استان کردستان برای ۳۸ هزار دانشجو، ۸ استاد گروه معارف داریم که این لطمه بزرگی به این حوزه خواهد زد.

 

نماینده ولی‌فقیه در کردستان توجه به تقویت فضاهای ورزشی و حوزه پزشکی را از دیگر مطالبات مردمی ذکر کرد و ابراز داشت: ورزشکاران کردستانی در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن دارند که نمونه آن کسب مدال تیم تنیس‌روی میز کشور با مربیگری مربی کردستانی بعد از ۶۵ سال در بازی‌های آسیایی است که در دیگر رشته‌های ورزشی نیز به همین صورت است.

 

پورذهبی به تلاش خبرنگاران در استان اشاره نمود و یادآور شد: در استان کردستان یک روزنامه تخصصی و مجله نداریم و تقویت خبرنگاران و اماکن مذهبی نیاز به توجه ویژه‌تر دارند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21065
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.