حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
استاندار کردستان:

پیام راهپیمایی ۱۳ آبان ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان است

  • کد خبر : 21319
  • 13 آبان 1402 - 12:37
پیام راهپیمایی ۱۳ آبان ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان است
استاندار کردستان یکی از مهمترین شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران را ماهیت ضد استکباری بیان کرد و گفت: پیام هرآنچه که امروز در غزه توسط دشمن شاهد برآن هستیم آخرین دست و پا زدن‌های دشمن غاصب و هم دستان او است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان روز شنبه در جمع مردم و راهپیمایان شهرستان سنندج در میدان آزادی این شهر با گرامیداشت ۱۳ آبان و یاد شهدای دانش آموز و دانشجو  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار داشت: استکبارستیزی و مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و یکی از مهمترین شاخصه‌های اصلی انقلاب ما ماهیت ضد استکباری آن است.

وی گفت: ۱۳ آبان یادآور روزی است که ملت ما ارادە خود را بر قدرت پوشالی استکبار جهانی حاکم و موجبات غرور، عزت و سربلندی ایران را فراهم و همچون چراغی بارقەهای امید را در دل مستضعفان و ستمدیدگان روشن کردند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل ۲۰ سال آینده خود را نخواهد دید گفت: این جمله تعبیر و تفسیر کلام الهی است که انشالله شاهد بر نابودی این رژیم غاصب خواهیم بود.

استاندار کردستان در ادامه اظهار داشت: ۱۳ آبان امسال را در شرایطی گرامی می‌داریم که شاهد حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم و همین موضوع نشان می‌دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان‌های خود در جهت استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین که به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) فلسطین پاره تن اسلام است، ادامه دهد.

زارعی کوشا گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان در گام دوم انقلاب، همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا، تا آخر ایستاده و با مقاومتی آگاهانه و هوشیاری کامل، تمام توطئه‌های شوم استکبار را خنثی و در مسیر پیشرفت و فتح قله‌های عزت، شرف و اقتدار، پیروی از اسلام و خط ولایت و رهبری را تنها مسیر مقاومت می‌دانند.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21319
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.