حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

پنج هزار پرسنل نیروی انتظامی امنیت انتخابات را در کردستان تامین می‌کنند

  • کد خبر : 29506
  • 10 اسفند 1402 - 9:42
پنج هزار پرسنل نیروی انتظامی امنیت انتخابات را در کردستان تامین می‌کنند
فرمانده انتظامی کردستان گفت: پنج هزار نفر از کارکنان نظامی و انتظامی، امنیت انتخابات را در روز ۱۱ اسفند در استان تامین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار علی آزادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف فرماندهی انتظامی استان، تامین نظم و امنیت انتخابات است و در همین راستا با همکاری سپاه، بسیج و مرزبانی تهمیدات لازم برای امنیت صندوق ها و شعب و انتخابات را برعهده گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرا مردم در نظر گرفته است، افزود: در هر شعبه نیروهای انتظامی حضور داشته و امنیت را تامین خواهند کرد.

فرمانده انتظامی کردستان به برگزاری جلسات توجیهی برای پرسنل تامین امنیت انتخابات اشاره داشت و اضافه کرد: امیدواریم با امنیت مطلوب انتخابات، شاهد هر چه باشکوه تر برگزار شدن ابن رویداد سیاسی در استان باشیم.

سردار آزادی ابراز امیدواری کرد مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای، نمایندگانی اصلح انتخاب کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۱ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۳ نامزد باقی مانده‌اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده‌اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29506
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.