حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج مطرح شد؛

پشت پرده اغتشاشات اخیر، مدعیان دروغین حقوق بشر قرار دارند/ مسئولان با آینده‌نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند

  • کد خبر : 2687
  • 18 آبان 1401 - 8:00
پشت پرده اغتشاشات اخیر، مدعیان دروغین حقوق بشر قرار دارند/ مسئولان با آینده‌نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند
فرماندار سنندج با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: با همکاری مردم، عاملان اغتشاش و ناامنی کشور و نقشه شوم توطئه‌گران شناسایی شده است.
به گزارش خبرنگار کُردتودی، حسن عسکری در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج، ایجاد امنیت پایدار مردمی را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست  و تصریح کرد: ایران  امن‌ترین کشور در منطقه است و دشمنان نظام درصدد برهم زدن این امنیت هستند لذا مردم اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به امنیت وارد شود.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: با همکاری مردم، عاملان اغتشاش و ناامنی کشور و نقشه شوم توطئه‌گران شناسایی شده است.

 

به گفته فرماندار سنندج، ۸۵ درصد دستگیری‌های اغتشاشات با رفات اسلامی آزاد شدند.

 

وی با بیان اینکه در پشت قضیه افرادی مدعی دفاع حقوق بشر بودند که دستشان به خون بسیاری از جوانان آلوده بوده این اغتشاشات را هدایت می‌کردند افزود: در این راستا ضرورت دارد جوانان تاریخ و هویت گذشته کشور را بخوبی مطالعه کنند.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، روشنگری و تبیین مسائل کشور برای جوانان را ضروری عنوان کرد.

 

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه در آستانه تنظیم لایحه بودجه سال آینده کشور هستیم تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری مشکلات شهر سنندج مانند وضعیت ترافیک سنندج، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز، افزایش ایمنی، روان‌سازی و تردد، توسعه فضای گردشگری و تفریحی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

 

عسکری با اشاره به اینکه در آستانه فصل زمستان قرار داریم، خواستار آمادگی ستاد بحران در مواجهه با بحران‌های طبیعی شد.

امام جمعه سنندج: مسولان با آینده‌نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند

 

ماموستا فایق رستمی در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج با اشاره به اغتشاشات و اعتراضات در کشور اظهار کرد: مطالبات، انتخابات و خواست‌ها و اعتراضات سازنده در تمام تاریخ وجود داشته است اما تخریب اموال عمومی و تعرض به اموال مردم جایز نیست.

 

امام جمعه سنندج تاکید کرد: مدیران در سایه مدیریت جهادی با اتکا به روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و توکل به خدا در راستای دفاع از عزت جمهوری اسلامی و توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند‌.

 

وی رهایی از وابستگی به بیگانگان را نیازمند تقویت اعتماد ملی در نخبگان دانست و اظهار کرد: دشمنان نظام درصدد تضعیف اقتصاد کشورهای مسلمان و تبدیل این کشورها به مصرف کننده هستند.

 

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه دین اسلام بر مشورت، عدات، مساوات، عمران و آبادانی تاکید فراوان دارد افزود: دین اسلام از ارزش‌های انسانی، حقوق و کرامت انسان‌ها دفاع کرده است.

 

وی با عنوان اینکه کردستان از منابع خدادادی و موهبت‌های بالقوه اقتصادی زیادی برخوردار است تصریح کرد: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و توسعه استان می‌توان کردستان را قطب اقتصادی کشور بدل کرد.

 

 

معاون فرماندار سنندج: همکاری مردم در اتفاقات اخیر سنندج باعث کنترل اوضاع شد

 عبدالعلی اسفندیاری معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به اقدامات انجام شده در ایام اربعین امسال پرداخت و اظهار کرد: در طول این ایام بیش از ۲۸۸ هزار زائر در سنندج اسکان یافته و به آنها خدمت‌رسانی شد.

وی امنیت را لازمه هر اقدام و پیشرفتی دانست و گفت: در مدیریت حوادث اخیر همکاری مردم باعث کنترل اوضاع شد و همه جامعه متوجه شدند که امنیت چه کالای گران‌بهایی است.

معاون فرماندار سنندج وجود امنیت را لازمه پیشرفت و رفاه و توسعه در هر جامعه و کشوری دانست و تصریح کرد: باید همه با هم مراقب امنیت و آرامش کنونی در سطح استان به ویژه شهر سنندج باشیم و اجازه ندهیم که خدشه‌ای به آن وارد شود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2687
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.