حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
استاندار کردستان:

پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه نظام در عرصه بین‌المللی است

  • کد خبر : 29444
  • 09 اسفند 1402 - 9:05
پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه نظام در عرصه بین‌المللی است
استاندار کردستان با بیان اینکه اصل مشارکت در این دوره از انتخابات بسیار حائز اهمیت است، گفت: پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه نظام در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که مبنای نظام جمهوری اسلامی بر پایه جمهوریت و اسلام بنا شده است و امام راحل (ره) در دورانی که اوج محبوبیتش بود و حضور میلیونی مردم ایشان را از مراجعه به آرا بی‌نیاز می‌کرد اما ساختار با آرا مردم شکل گرفت و این افتخاری است برای هر ایرانی که در این کشور زندگی می‌کند.

وی بیان داشت: گردش نخبگانی و تداوم جریانات، مدیریت‌ها و تفکرات در این ۴۵ سال روشن است که نشان از قوت انتخابات و نقش‌آفرینی مردم در صحنه دارد.

وی گفت: فرایند انتخابات در کشور ما یک فرآیند دولتی نیست و ناظران انتخابات خود مردم هستند ۲۵ هزار نفر در صحنه‌های مختلف برگزاری انتخابات در این مرحله از انتخابات نقش دارند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه حرکت کشور در تمام نهادها بر اساس اولویت‌هایی است که مجلس تصویب می‌کند افزود: این نقش و اثر‌گذاری بی‌بدیل تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه برای ما هم مشارکت انتخابات و هم انتخاب اصلاح بسیار مهم است افزود: همه نهادهای ناظر در چارچوب مجلس هستند لذا مجلس در راس همه امور است.

وی ادامه داد: استان ما نیازمند نمایندگان قوی است که بتوانند با تمرکز بر کار خود برای توسعه استان قدم بردارند و تعامل خوبی با قوه مجریه و دیگر قوا برای پیشرفت و آبادانی این استان داشته باشند.

استاندار کردستان یادآور شد: شرایط منطقه امروز در آستانه یک تحول بزرگ است چرا که دشمن بسیار ضعیف شده است و این مشارکت بزرگ می تواند آنها را نسبت به این انقلاب متزلزل تر خواهد کرد.

وی یادآور شد: مسیر تمامی مشکلات با دست مردم به سرانجام خواهد رسید چرا که نقش این پشتوانه در صیانت تمامی ارضی کشور بسیار حائز اهمیت است.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: تایید صلاحیت‌ها با نگاهی وسیعی از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و یک نگاه حداکثری در همه حوزه‌های انتخابیه بود که رقابت واقعی در نگاه سلامت امنیت و مشارکت شکل بگیرد.

وی به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: این امر به عنوان علمای مورد رجوع و قبول مردم و بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان با بیان اینکه لازم است نمایندگان وقت بیشتر خود را صرف قانون‌زدایی در کنار قانون‌گذاری کنند، گفت: هیچ منعی برای کارکنان دولتی به غیر از مدیران جهت تبلیغات کاندیداها وجود ندارد فقط به شرط اینکه در ساعت و فضای اداری نباشد و از اماکن دولتی سوء استفاده نکند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29444
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.