حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در دیدار با جمعی از پزشکان: 

پزشکانِ متخصص سرمایه بسیار بزرگی هستند

  • کد خبر : 15931
  • 06 شهریور 1402 - 15:19
پزشکانِ متخصص سرمایه بسیار بزرگی هستند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در دیدار با جمعی از پزشکان گفت: برای پیشرفت‌های کشورمان در حوزه پزشکی، قدردانِ تلاش و همت جامعه پزشکی هستیم چرا که کشورمان به پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه دست یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، همایش روز پزشک و داروساز صبح امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و فرمانده‌هان ارتش، فراجا و مرزبانی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان با همت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و شورای هماهنگی بهداری سپاه بیت المقدس برگزار شد.

در این مراسم سردار امان الله گشتاسپی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک و داروساز اظهار داشت: امروز قطعا نگاه ما همراه با برادری و همدلی برای جهاد و خدمت برای سلامتی دراین استان خواهد بود که این خود باعث رشد در این حوزه خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه امروز ما مسئولیت‌های خطیری در نظام جمهوری اسلامی داریم که آن هم خدمت صادقانه است افزود: اگر دوران پیروزی انقلاب را رصد کنیم خواهیم دید که چیزی که امروز باعث رشد چشمگیر کشور ما شده است مجموعه اصول و زیر ساخت هایی بوده است که توسط امام(ره) برای ما و مسئولین تعیین شده است.

سردار گشتاسپی بیان داشت: دراین جمع جوانان ارزشمند و فهیمی هستند که با طی طریق مدارج علمی اکنون آماده خدمت رسانی به مردم استان خود هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود: اگر امروز انقلاب ما قوی نبود دشمن با ما کاری نداشت اما چون کشورما تصمیم بر پیشرفت،استقلال و آزادی در بین جوامع بین‌المللی را گرفته و این روزها موفقیت‌های زیادی در تمامی عرصه ها کسب کرده است لذا امروز دشمن این جایگاه را تاب نخواهد آورد و به همین دلیل در صدد دشمنی با این مردم و این انقلاب است.

وی با اشاره به رشد پزشکی در ایران افزود: انسجام و پیشرفت ما به ویژه در حوزه پزشکی باعث شده که ما در تمام دنیا حرف اول را بزنیم که این خود نشانه ای از طی کردن پله های پیشرفت و طرقی است.

سردار گشتاسپی گفت: امروز به برکت تمام تلاش ها به جایی رسیده ایم که دیگران برای تامین نیازهای خود در حوزه پزشکی به ما نیازمندند این در حالی است که در اوایل انقلاب و در روزهایی که تمام دنیا در مقابل انقلاب ما ایستاده بودند ما از کمترین امکانات در این حوزه برای درمان برخوردار بودیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: اخلاص در کار، تلاش را به نتیجه خواهد رساند و ما بر این اعتقادیم که باید در کردستان بهترین زیر ساخت ها بکار گیری شود چرا که این استان بهترین زیر ساخت ها را برای خدمت صادقانه به مردم دارد.

در ادامه عبدالملکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت روز پزشک و داروساز اظهار داشت:در حوزه پزشکی دو مولفه سلامت و امنیت در هم تنیده شده است.

وی گفت: اگر در حوزه سلامت به پشت سر نگاهی بیندازیم خواهیم دید که ما در حوزه پزشکی در مقایسه با پیش از انقلاب یک شاخص را در نظر بگیریم آن شاخصه میتواند رشد ۲۶ساله امید به زندگی باشد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه به برکت این انقلاب و تربیت متخصصین در این حوزه به پیشرفت های زیادی نائل آمده ایم افزود: اگر قرار است تجلیلی شود باید از یاد و خاطره کسانی تجلیل به عمل آورد که در این راه حتی به قیمت جان خود سلامت و امنیت این کشور را به ارمغان آوردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان داشت: اگر در کار پزشکی عشق نباشد رسالتی که هست خوب پیش نخواهد رفت اما عشق به این رسالت است که تمام سختی ها را برای یک پزشک آسان می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15931
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.