حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

پروازهای سنندج به تهران نرسیده به مشهد رفتند

  • کد خبر : 11484
  • 07 خرداد 1402 - 8:35
پروازهای سنندج به تهران نرسیده به مشهد رفتند
بیش از ۶ ماه است که فرودگاه سنندج با مشکل پرواز مواجه بوده و هیچ شرکت هواپیمایی حاضر نبود از فرودگاه تهران به مقصد سنندج پروازی را برقرار کند، حالا مسئولین ارشد روز گذشته وعده پرواز سنندج – مشهد آن به صورت مستقیم را به مردم داده اند، آن هم در حالی که یک پرواز مناسب از تهران به سنندج هنوز برقرار نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مردم کردستان سال هاست که با وعده و وعید دولتمردان، مدیران و مسئولان روزگار می گذرانند و جالب اینکه مردان عمل نیز از دادن این وعده ها خسته نشده و همچنان مردم را سرگرم وعده های پوچ و واهی خود می کنند.

بیش از ۶ ماه است که فرودگاه سنندج با مشکل پرواز مواجه بوده و هیچ شرکت هواپیمایی حاضر نبود از فرودگاه تهران به مقصد سنندج پروازی را برقرار کند تا بالاخره یک شرکت هواپیمایی در روز مرده ای که پرواز به درد هیچ مسافری نمی خورد، یک پرواز را برقرار کرد.

حالا پس از برقراری این پرواز مرده، مسئولین ارشد روز گذشته  وعده پرواز سنندج – مشهد آن به صورت مستقیم را به مردم داده اند، آن هم در حالی که  یک پرواز مناسب را از تهران به سنندج هنوز برقرار نشده است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در خصوص دغدغه مردم متدین کردستان برای برقراری پرواز مستقیم به مشهد مقدس اعلام کرد: این مهم به زودی محقق می‌شود و رئیس جمهور نیز در سفر به استان بر این تأکید داشتند.

استاندار کردستان تصریح کرد: هم اکنون فرودگاه سنندج یک پرواز در هفته برای تهران دارد که از هفته آینده این مهم افزایش می‌یابد.

زارعی کوشا افزود: رئیس جمهوری هم در سفر به کردستان در سال گذشته وعده برقراری پرواز مستقیم سنندج به مشهد را دادند که این مهم را پیگیری می‌کنیم و در سال جاری حداقل یک پرواز در هفته به مشهد مقدس خواهیم داشت.

استاندار کردستان اظهار داشت: سال گذشته برای اولین بار توفیق میزبانی از زائران اربعین را داشتیم و اتفاق بسیار خوبی بود و برای امسال نیز برنامه ریزی بهتری شده است و پذیرای تعداد چند برابری زائران خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11484
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.